Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیگ بیست و دوم حرفه ای از سه هفته دیگر آغاز خواهد شد

در تاریخ فوتبال ایران استقلال 9 بار قهرمان لیگ شده است، در 8 بار گذشته، بعد از قهرمانی استقلال یک بار مسابقات لیگ برگزار نشد اما در سالهای دیگر تیم پرسپولیس 4 بار از 7 بار عنوان قهرمانی لیگ را به دست آورده و سه بار دیگر قهرمانی به تیم های فوتبال سپاهان، فولاد و سایپا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، به عبارتی در 55 درصد از سالهای بعد از قهرمانی تیم استقلال تهران، تیم پرسپولیس قهرمان شده است.

این سال ها را با هم مرور می کنیم:

سال 1349: استقلال قهرمان و سال بعد از آن پرسپولیس قهرمان شد سال 1353: استقلال قهرمان و سال بعد از آن پرسپولیس قهرمان شد سال 1368: استقلال قهرمان و سال بعد از آن لیگ برگزار نشد سال 1376: استقلال قهرمان و سال بعد از آن پرسپولیس قهرمان شد سال 1379: استقلال قهرمان و سال بعد از آن پرسپولیس قهرمان شد سال 1384: استقلال قهرمان و سال بعد از آن تیم سایپا قهرمان لیگ شد سال 1387: استقلال قهرمان و سال بعد سپاهان قهرمان مسابقات لیگ شد سال 1391: استقلال قهرمان و سال بعد فولاد قهرمان لیگ شد سال 1400: استقلال قهرمان و سال بعد از آن هنوز برگزار نشده است

اخبار داغ 

حمید استیلی: اجباری نبودن صبحانه یا تعیین نکردن ساعت خواب برای بازیکنان نظر اسکوچیچ بود پیشنهاد یک سایت آماری به باشگاه های انگلیسی؛ لطفا مهدی طارمی را به خدمت بگیرید! کاسمیرو: اگر پاری سن ژرمن نیمار را نخواهد، رئال مادرید می خواهد باکایوکو: اسلحه پلیس یک متر با من فاصله داشت؛ پلیس، جان من را به خطر انداخت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

مصاف تراکتور – سپاهان چند هفته پیش در شرایطی برگزار شد که ساعت‌ها پیش از شروع بازی استادیوم یادگار امام پر از تماشاگر شده بود و جای سوزن انداختن نبود. این طبیعی بود به این خاطر که تراکتور در کورس قهرمانی بود، اما اکنون شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده است.

جالب است بدانید تراکتور در سال جدید در لیگ برتر پیروز نشده است. شکست‌ها و تساوی‌های متوالی موجب شد، تراکتور شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست بدهد و این اتفاق منجر به جدایی خمس از تراکتور شد.

تا این لحظه تنها ۶ هزار بلیت بازی به فروش رفته است و شاید تا زمان آغاز بازی تعداد بلیت‌های فروش رفته برای این بازی به ۱۰ هزار نفر برسد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • به روز رسانی| اوسمار: تا روز آخر می جنگیم/ اگر به شانس بود همه تیم های برزیلی هر سال باید قهرمان شوند
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!
  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند