Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@04:48:28 GMT

گوشی گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ از FCC تاییدیه گرفت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۰۳۰۴

گوشی گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ از FCC تاییدیه گرفت

گوشی هوشمند گلکسی A۲۳ ۵G سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر سریع ۲۵ واتی عرضه خواهد شد. کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) چند مدل مختلف از گوشی هوشمند Samsung Galaxy A ۲۳، ۵ G را فهرست کرده است که برخی از آن‌ها دو سیم کارته و برخی دیگر تک سیم کارت هستند. این گوشی با نام مدل SM-A ۲۳۶ و پشتیبانی از اتصال ۵ G، جایگزینی برای گوشی گلکسی A ۲۳ معمولی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علاوه بر اتصال ۵ G (با باند‌های مختلف، بسته به مدل)، این گوشی همچنین دارای Wi-Fi ۵، بلوتوث ۵.۰ و NFC است. همچنین دارای یک اسلات کارت میکرو اس‌دی روی برد است، اما هنوز معلوم نیست که آیا این به معنای اسلات هیبریدی در نسخه‌های دو سیم‌کارت است یا خیر.

علاوه بر این، باید گفت که انرژی این گوشی توسط یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و یک شارژر سریع ۲۵ واتی تامین خواهد شد. همانطور که در نتایج Geekbench دیدیم نیز، گوشی A ۲۳، ۵ G دارای تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ خواهد بود.

گوشی گلکسی A ۲۳، ۵ G سامسونگ از FCC تاییدیه گرفت

انتظار می‌رود گوشی گلکسی A ۲۳، ۵ G سامسونگ در اروپا، هند و احتمالاً مناطق دیگری مانند آمریکای شمالی عرضه شود، اما هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوشی گوشی هوشمند گوشی آیفون گوشی اندروید گوشی همراه گوشی گلکسی A G سامسونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • اچ‌تی‌سی با موبایلی میان‌رده برمی‌گردد
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung