Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسن شعبانی جمعه در جلسه کارگروه شورای آرد و نان با بیان اینکه نان جزء کالاهای اساسی و از مهمترین نیازهای مردم است، افزود: پذیرفته نیست که با وجود یارانه دولتی برای نان، شاهد نارضایتی و گلایه مردم در این زمینه باشیم. باید به طور جدی به موضوعات مرتبط به آن رسیدگی شود تا مردم تأثیر آن را به خوبی لمس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تخلفات نانوایان به خوبی شناسایی و با آن‌ها برخورد نمی‌شود که این نارضایتی مردم را درپی داشته؛ بنابراین علاوه بر اینکه تیم‌های بازرسی‌ در این حوزه بیشتر و دقیق‌تر عمل کنند، بازرسی‌ها نیز مستمر باشد.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم تأکید کرد: برای احقاق حقوق مردم با نانوایی های متخلف که باعث نارضایتی عموم می شوند برخورد قانونی صورت گیرد.

شعبانی بر لزوم نظارت بیشتر توسط اتحادیه و دستگاه‌های نظارتی بر عملکرد نانوایی‌ها تأکید و بیان کرد: با هرگونه گران‌فروشی و اخلال در ساعات کاری و کیفیت نان برخورد قانونی لازم صورت گیرد و دستگاه‌های نظارتی از تمام ظرفیت‌های قانونی خود دراین راستا استفاده کنند.

وی از اتحادیه خبازان خواست ضمن همراهی بیشتر با سایر دستگاه‌های نظارتی، زمینه نظارت مردم را نیز با موظف‌کردن نانوایی‌ها به نصب ساعات کار و همچنین درج تلفن رسیدگی به تخلفات فراهم کنند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم ابراز کرد: دستگاه‌های متولی امر موظفند تا با استفاده از بازرسان آموزش‌دیده به فعالیت نانوایی‌ها حساسیت بیشتری داشته باشند و با تخلفات صورت گرفته برخورد و نانوایان قانونمند و مردمدار را تشویق کنند.

شعبانی با اشاره به حساسیت دولت بر تأمین آرد و نان و همچنین قیمت آن، تصریح کرد: از مردم عزیز درخواست می‌کنیم همچون گذشته به همراهی و همکاری خود با بازرسان و دستگاه‌های نظارتی ادامه دهند و تخلفات مشاهده‌شده را سریع گزارش کنند تا تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی با اشاره به اینکه تحویل نان بی‌کیفیت  به مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و نانوا در قبال این موضوع مسئول و پاسخگو است، ابراز کرد: معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان جهرم را مکلف می‌شود تا برای تحقق اهداف اقتصادی با مطالبه‌گری جدی و در چارچوب قانون از دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، برای به کنترل و تنظیم بازار اقدام کند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در این جلسه با اشاره به بازدید از ۱۸واحد نانوایی سطح شهرستان با تأکید بر اینکه به صورت جدی پیگیر مسائل این حوزه خواهیم بود، افزود: توزیع نامناسب نانوایی‌ها در مناطق مختلف شهری، عدم رعایت قیمت‌گذاری مصوب و زمان‌بندی فعالیت نانوایی‌ها، عدم احراز صلاحیت در صدور پروانه فعالیت، کیفیت پایین نان در برخی نانوایی‌ها و نبود سامانه نظارتی را از دیگر مشکلات این حوزه است.

تغییر ساعت پخت نانوایان جهرم در نوبت عصر

رییس اتحادیه نانوایان جهرم نیز در جلسه گفت: به پیشنهاد اتحادیه نانوایان جهرم ساعت پخت نانوایان به منظور رضایتمندی شهروندان و مصرف بهینه‌تر برق در نوبت عصر تغییر کند.

شاهرخ حقایق افزود: ضمن تشکر از فرماندار به جهت موافقت با پیشنهاد اتحادیه، ترتیب ساعت پخت نانوایان در نوبت سوم (عصر) به ساعت ۱٨ الی ٢۱ تغییر خواهد کرد. نانوایان از ۳۰ تیرماه تا پایان شهریور پخت نوبت سوم(عصر) را با ساعت جدید انجام خواهند داد.

وی بیان کرد: بنابراین ساعت پخت نانوایان تا پایان شهریورماه صبح‌ها از ساعت ۶ تا ٨، ظهر ۱۱ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱٨ تا ٢۱ خواهد بود.

وی تصریح کرد: از عموم همشهریان عزیز خواهشمندیم با توجه به شیوع مجدد کرونا ضمن رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با نانوایان همکاری لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: بازرسی‌های سرزده از نانوایی‌ها کماکان و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند گزارش‌های احتمالی را به این اتحادیه گزارش داده تا مورد بررسی قرار گیرد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها آرد نانوا جهرم نانوایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد نانوا جهرم آرد نانوا جهرم نانوایی ویژه شهرستان جهرم ساعت پخت نانوایان دستگاه های نظارتی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان با حضور فرماندار، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان و زرند در مجلس شورای اسلامی، معاون فرماندار، امام جمعه موقت کوهبنان، بخشدار مرکزی، مشاور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان کوهبنان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) واقع در خیابان شیخ ابو سعید  شهرستان کوهبنان افتتاح شد.

 به گفته مسئول برگزاری نمایشگاه در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان کوهبنان تعداد ۵۰ عدد غرفه از صنوف مختلف از جای جای کشور و استان کرمان در بازه زمانی ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ماه در ۲ نوبت صبح‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا روز ۱۲ اردیبهشت پذیرای مردم شهرستان کوهبنان خواهند بود.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • ضرورت افزایش سهمیه آرد در فصل گردشگری سراب
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • مصوبات کمیسیون اصل نود برای افزایش کیفیت نان