Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز رحیم زاده روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا این میزان ثبت نام را معادل ۱۱ درصد تعاونی‌های فعال استان اردبیل ذکر کرد و گفت: این تعاونی‌ها با پنج هزار و ۳۴۰ شرکت تعاونی در سطح کشور جهت کسب رتبه‌های برتر در گرایش‌های مختلف رقابت خواهند کرد.

وی، توسعه و ترویج فرهنگ تعاون در جامعه، معرفی الگوهای عملی موفق تعاونی جهت بهره‌گیری سایر تعاونی‌ها از روش‌ها، دستورالعمل‌ها و ابزارهای مدیریتی و تولیدی نمونه‌های موفق با هدف ارتقای وضعیت خود و ارج نهادن به زحمات تلاشگران بخش تعاون و نیز ارتقای جایگاه و اهمیت تعاون و مشارکت در جامعه را از اهداف برگزاری این جشنواره اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اضافه کرد: هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر همزمان با هفته تعاون در شهریور ماه به صورت استانی و ملی برگزار شده و از تعاونی‌های منتخب و برتر تجلیل خواهد شد.

وی همچنین گفت: سال گذشته شرکت تعاونی عمران کارا از استان اردبیل موفق به کسب مقام برتر ملی و ۱۳ شرکت تعاونی دیگر نیز موفق به کسب مقام استانی برتر در گرایش‌های مربوط به فعالیت خود شدند.

رحیم زاده افزود: تعاونی برتر به تعاونی گفته می‌شود که ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط در گرایش خود نسبت به سایر تعاونی‌های همان گرایش و نیز بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی بخش‌های اقتصادی و عمومی، وضعیت به نسبت مطلوب‌تری نسبت به سایرین داشته باشد.

به گزارش ایرنا، استان اردبیل بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت تعاونی با حدود ۱۰۰ هزار نفر عضو دارد که هم اکنون بالغ بر ۱۵ هزار نفر در این شرکت‌ها مشغول به کار، تولید و فعالیت اقتصادی هستند.

برچسب‌ها تعاونی استان اردبیل اقتصادی جشنواره

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاونی استان اردبیل اقتصادی تعاونی استان اردبیل اقتصادی جشنواره استان اردبیل شرکت تعاونی تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد

سید حبیب علوی گفت: خرید کلزا در فارس توسط شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس با مشارکت اتحادیه و شرکت‌های تعاون روستائی در شهرستان‌های استان درحال انجام است.

او طی بازدید از مراکز خرید کلزا در اظهار داشت: بیش از یک هزار تن کلزا تا کنون در شهرستان‌های شهرستان‌های مهر، لار، زرین دشت و جویم خریداری شده ودر حال بارگیری به کارخانجات روغن کشی است. 

علوی با بیان اینکه خرید در این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: طبق قرارداد با شرکت صنایع غذایی کورش مقرر شده است حداکثر یکماه پس‌از بارگیری بهای خرید به کشاورزان پرداخت شود.

او ادامه داد: نرخ خرید تضمینی کلزا در سال جاری ۳۵ هزار تومان با افت ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت اعلام شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی کشاورزی دانه‌های روغنی استان فارس خاطر نشان کرد: با توجه تغییر در شیوه خرید کلزا در سال جاری، شبکه تعاونی‌های روستایی نسبت به تحویل کلزا از کشاورزان گرامی و ذخیره سازی در انبار‌ها اقدام کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • تعاونی‌های تولید؛ مصداق مشارکت مردم در اقتصاد
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند