Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان شازند اظهار کرد: در سفر پیش بینی شده رئیس جمهور و هیأت دولت به استان مرکزی حدود ۱۱ هزار میلیارد تومان برای کمک به پروژه‌های مختلف و ۱۴ هزار میلیارد تومان برای اختصاص تسهیلات پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبارات به شهرستان شازند اختصاص می‌یابد گفت: پروژه‌های اختصاصی در شهرستان شازند وجود دارد که به ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در خصوص کارخانه قند شازند عنوان کرد: احتمالاً نتوان کارخانه قند شازند را بازسازی و احیا کرد اما امیدواریم با همراهی بنیاد مستضعفان در این خصوص به نتیجه‌ای برسیم‌.

وحیدی با بیان اینکه برخی از روستاها فاقد آب هستند، گفت: مقرر شده بخشی از مشکلات آبرسانی به روستاهای فاقد آب با اختصاص منابع در سال جاری رفع شود و بخش دیگر در سال آینده مرتفع شود.

رفع مشکل فاضلاب شهرستان شازند و آستانه

وی ادامه داد: منابعی برای رفع مشکلات سیستم فاضلاب در ۲ شهر شازند و آستانه پیش بینی شده که این مشکل رفع می‌شود.

وزیر کشور در خصوص الحاق دریاچه کوکبیه گفت: در این خصوص با وزارت راه صحبت خواهیم کرد تا این دریاچه به شهرداری واگذار شود و امیدواریم مشکلی در این خصوص وجود نداشته باشد و مردم بتوانند از آن بهره مند شوند.

وحیدی بیان کرد: ۵۰ روحانی برای اعزام به روستاها اعلام آمادگی کرده‌اند که مقرر شد برای آنها خانه در روستاها اجاره شود.

وی با اشاره به اعلام آمادگی برخی روستاها در خصوص صنایع تبدیلی ادامه داد: تصور مردم این بود که محیط زیست اشکال دارد که مقرر شد تحت نظارت فرماندار مشکلات در این حوزه رفع شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم خود را متعهد می‌داند که در خدمت مردم باشد و خواسته و نیازهای مردم را دنبال کند، تصریح کرد: امیدواریم تمام مسائل دنبال شود و مردم شهرستان شازند با این محیط زیبا و مردمانی متعهد و انقلابی و داشتن بیش از ۵۰۰ شهید و حضور ۹۲ درصدی در انتخابات، به مطالبه خود برسند و بخشی از خواسته‌های آنها برآورده شود.

کد خبر 5544180

منبع: مهر

کلیدواژه: هیئت دولت سیدابراهیم رئیسی شازند دریاچه کوکبیه عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز خراسان رضوی مشهد اربعین حسینی اردبیل جهرم شهرستان شازند میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود

احمد لطفی به اشاره نام‌گذاری امسال به‌عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" پرداخت و بیان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم فرصت مناسبی است که با مشارکت مردم در تولید و اقتصاد، جهش ایجاد کرد و هر جایی که مردم حضور داشته‌اند و از ظرفیت آنها استفاده شده است شاهد رشد و موفقیت بیشتر بوده‌ایم.

رئیس شورای اداری تنگستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که بر اساس یک راهبرد دقیق و کلی نظام ترسیم شده است موظف هستند زمینه مشارکت مردم در جهش تولید را فراهم کنند.

وی تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ۶۰ درصد اعتبارات تملک دارایی تنگستان معادل ۲۴۰ میلیارد تومان تخصیص یافت که در مقایسه با سال‌های گذشته مناسب است.

فرماندار تنگستان با اشاره به تخصیص اعتبارات ملی برای طرح‌های عمرانی در این شهرستان خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبارات تملک دارایی تنگستان طرح مهم از جمله ساخت سد، اسکله و بندر، خط ریلی، بزرگراه و مسکن به‌عنوان طرح‌های پیشران منابع آن از اعتبارات ملی تأمین شد.

لطفی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی تنگستان باید توجه داشته باشند رسیدگی به درخواست‌های مردمی در چارچوب مقررات که در روز دیدار مردمی صورت می‌پذیرد بسیار مهم است که غالب آنها هم خیلی سنگین، پیچیده و مشکل نیست.

وی با تأکید بر این نکته که مدیران باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که در هفته ۲ روز به‌صورت میدانی امور اجرایی خود را پیگیری کنند اضافه کرد: یکی از معضلات مهم شهرستان تنگستان در ابتدای دولت سیزدهم آمار بالای مدارس تخریبی بود که تا پایان سال گذشته تعداد ۱۰ مدرسه از یک تا ۹ کلاس که فرایند آن از سال‌های گذشته شروع شده بود و کمترین پیشرفت فیزیکی داشت با تخصیص کامل منابع مورد نیاز، تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرماندار تنگستان با اشاره به ساخت ۱۲۸ کلاس درس در این شهرستان تصریح کرد: در یک برنامه هدفمند با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین فرمانداری شهرستان تنگستان و اداره‌کل نوسازی استان بوشهر تعداد ۱۲۸ کلاس درس با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در مدت ۲ سال ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • تخصیص بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های راه آذربایجان شرقی
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه