Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل محمدی با شرایط فعلی چندان موافق برگزاری اردو در ترکیه نبود

اگرچه اردوی ترکیه پرسپولیس در نهایت لغو شد اما خود یحیی گل محمدی هم علاقه ای به برگزاری اردو در چنین شرایطی نداشت.

به گزارش طرفداری، همان طور که در اخبار خوانده اید، درنهایت اردوی پرسپولیس در کشور ترکیه لغو شد تا سرخ پوشان در تهران به آماده سازی خود مشغول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این میان برخلاف برخی اخبار که ادعا می کند گل محمدی از برگزار نشدن این اردو عصبانی است، شنیده می شود برگزاری این اردو با این شرایط چندان هم مورد نظر سرمربی سرخ ها نبوده است.

واقعیت امر این است که زمان برگزاری اردو برای سرمربی سرخ ها بسیار مهم بود و گل محمدی ترجیح می داد تا در روزهای ابتدایی آغاز تمرینات پیش فصل و در دوران تمرینات سخت و سنگین بدنسازی تیمش را در اردویی با شرایط آب و هوایی متفاوت و سالن هایی با امکانات بالا تمرین دهد. از این رو در روزهای ابتدایی که باشگاه از برگزاری اردو خبر داد از این موضوع استقبال کرد. اما وقتی اسپانسر در دقیقه 90 جا زد و دست باشگاه را در پوست گردو گذاشت، دیگر برگزاری اردو در زمان های بعدی چندان کمک حال کادرفنی نمی شد. به ویژه این که پرسپولیس بازی های تدارکاتی خود را فیکس کرده و قرار است سرخ پوشان تا تاریخ هشتم مرداد سه بازی دوستانه با تیم های مس کرمان، نساجی و ذوب آهن برگزار کنند. این درحالی است که پرسپولیس اگر در این مقطع راهی ترکیه می شد، مشخص نبود اصلا بتواند بازی تندارکالتی با تیم های ترکیه ای برگزار کند یا نه.

به تمام این ها شیوه موج جدیدی از کرونا را باید در نظر گرفت که به نظر می رسد در منظقه ای که قرار بود سرخ ها اردوی خود را برگزار کنند، به اوج رسیده بود و سابقه نشان داده گل محمدی روی اجرای پروتکل های بهداشتی به شدت حساس است.

درنهایت تمام این مسائل دست به دست هم داد تا وقتی سرخ ها بهترین زمان ممکن را برای برگزاری اردوی خارجی از دست دادند، یحیی دیگر اصراری به برگزاری این اردو در زمان دیگری نداشته باشد.

اخبار داغ 

حمید استیلی: اجباری نبودن صبحانه یا تعیین نکردن ساعت خواب برای بازیکنان نظر اسکوچیچ بود پیشنهاد یک سایت آماری به باشگاه های انگلیسی؛ لطفا مهدی طارمی را به خدمت بگیرید! کاسمیرو: اگر پاری سن ژرمن نیمار را نخواهد، رئال مادرید می خواهد باکایوکو: اسلحه پلیس یک متر با من فاصله داشت؛ پلیس، جان من را به خطر انداخت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برگزاری اردو گل محمدی سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • سکوت گل‌محمدی درباره مذاکره با تراکتور شکست
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • واکنش یحیی به حضور در تراکتور و ممنوعیت کار کردن
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت