Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:00:31 GMT

کردستان الگوی عینی تقریب بین مذاهب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۰۶۸۲

کردستان الگوی عینی تقریب بین مذاهب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج با تقدیر از برگزار کنندگان اولین کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج اظهار کرد: بدون شک کردستان الگوی عینی تقریب بین مذاهب اسلامی در جهان بوده و برگزاری رویدادهایی با محوریت وحدت اسلامی در این منطقه بسیار به جاست.

وی افزود: در سایه همدلی و اتحاد بین اقوام و مذاهب اسلامی در کردستان شاهد امنیتی پایدار و مردمی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سنندج تصریح کرد: عزت و اقتدار کنونی جامعه ما مرهون ایثار و جانفشانی صدها هزار شهید، جانباز و ایثارگر بوده و باید همواره قدردان این نعمت الهی باشیم.

ماموستا رستمی با محکوم کردن شهادت دو مرزبان در نواحی مرزی استان کردستان توسط گروهک‌های معاند و مزدور دشمنان اظهار کرد: از داعیه داران حقوق بشر و گروهک‌های معاند این سوال را داریم که با به شهادت رساندن مرزبانان در یک کشور می‌خواهند همراهی چه کسانی را با خود داشته باشند؟

امام جمعه سنندج تصریح کرد: هیچ فرد ایرانی این امر را قبول نمی‌کند که مشکلات معیشتی و اقتصادی و کاستی‌ها با ناامنی و کشتار رفع می‌شود و بهتر است دشمنان نظام اسلامی و گروهک‌های فریب خورده تحت امر آنها در اعمال و رفتار خود تجدید نظر کنند چرا که این اقدامات ددمنشانه تنها موجب تقویت اتحاد هرچه بیشتر ایرانیان می‌شود.

ماموستا رستمی در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته به اهمیت حضور مسلمانان در نمازهای جمعه و جماعات اشاره کرد و گفت: مسئولان در جامعه اسلامی باید این ظرفیت‌های عظیم مردمی را غنیمت شمرده و در نمازهای جمعه حضور همیشگی داشته باشند.

وی افزود: مسئولان با حضور در نماز جمعه می‌توانند از نزدیک با مردم ارتباط داشته باشند و در فضایی معنوی برای رفع مشکلات مردم با آنان همفکری داشته باشند.

کد خبر 5544243

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج امام جمعه سنندج ماموستا رستمی وحدت اسلامی تقریب مذاهب اسلامی عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز خراسان رضوی مشهد اربعین حسینی اردبیل جهرم داشته باشند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر سه شنبه در همایش روز جهانی کارگر اظهار کرد: کارگران چرخ‌های تولید را به گردش در می‌آورند و جا دارد از تلاش این قشر تقدیر کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب به جهش تولید با مشارکت مردم در سال‌جاری تاکید دارد که جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ مردم است.

وی جهش تولید را بیانگر استفاده از ظرفیت خدادادی، معادن، صنایع دینی، احیای مرز دانست و گفت: کارگران همواره در سن جوانی نمی‌مانند باید در وقت پیری و بازنشستگی از آنها حمایت شود.

ماموستا رستمی تصریح کرد: کارگران در زمان جنگ ایثار و فداکاری کردند و خداوند ۳۴ هزارسال پیش در مورد توسعه شهری و روستایی تاکید داشته و قرآن بر توسعه و پیشرفت و عمران تاکید دارد.

امام جمعه سنندج یادآور شد: امروز دشمنان دین و اسلام کشور ما و اقتصاد مارا مورد هدف قرار داده‌اند و باید با حمایت از کارگران و سرمایه گذاران اقتصاد کشور را ارتقا داد.

وی اعلام کرد: به اندازه ای که امنیت کشور مهم است امنیت معیشت مردم نیز مهم است و باید به این مهم توجه شود.

ماموستا رستمی اذعان کرد: باید کشور را با تولید پیش ببریم و تحریم دشمنان را با تلاش جهادی خنثی کنیم.

کد خبر 6093024

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • مادران ۴ فرزندی الگوی عینی برای خانواده‌ها
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی