Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای صمد مرسلی رییس هیات مدیره شرکت مگاصا روز جمعه در تشریح جزئیات طرح گفت: این طرح طبق تفاهم نامه معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری؛ شرکت مگاصا؛ معاونت علمی پارک فناوری استان آذربایجان شرقی و معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان میانه اجرا می‌شود.

او  افزود: این طرح در ۲ بخش آموزش و صنعت فعال خواهد شد که در بخش آموزش، تولید و به مرحله کسب و کار رساندن نیرو‌های کارآفرین هدف بوده و در بخش صنعت نیز جذب سرمایه گذاران، صنعتگران و فن آوران کوچک و بزرگ از شهرستان، استان و کشور و شرکت‌های فن آور بین المللی جهت ایجاد سوله ها، آزمایشگاه‌ها و فضا‌های رفاهی و فرهنگی با مزیت ایجاد رقابتی هدف طرح مذکور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  اضافه کرد: میزان سرمایه گذاری اولیه طرح پنج تا ۶ هزار میلیارد تومان برآورد شده که از طریق بازار سرمایه تامین شده و مبتنی به بانک نیست.

آقای مسعود سعادتی فرماندار ویژه میانه نیز در آیین کلنگ زنی کارخانه نوآوری ایرانیان گفت: نوآوری؛ خلاقیت و ابتکار در تولید تنها راه دستیابی به توسعه پایدار است.

او  با اشاره به اینکه نوآوری، کلید واژه رشد و توسعه در دنیاست، اضافه کرد: در عصر حاضر و در امر تولید دانش و محصول نیازمند نوآوری هستیم و بر همین اساس شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید و اقتصاد دانش بنیان عنوان شده است که دارای ویژگی‌هایی از قبیل اتکاء به درون، استفاده از دانش بومی و ظرفیت مردم کشور بوده و به هیچ عنوان مورد تحریم و سانسور قرار نگرفته، ضمن اینکه قیمت بهره وری و تولید را کاهش می‌دهد.

او این طرح را اقدامی نوآورانه نه تنها در سطح شهرستان و استان، بلکه در سطح ملی ذکر کرد و افزود: حرکت در مرز‌های دانش سبب نوآوری و خلاقیت بوده و این طرح وظیفه ما را بعنوان مسئول چندین برابر می‌کند.

فرماندار میانه گفت: امیدواریم با حمایت و همراهی مسئولین و وحدت بین آن‌ها و اراده و توان هیئت مدیره و اعضای طرح، شاهد تحقق این امر در شهرستان باشیم.

آقای مهدی اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار امیدواری کرد که با انجام این طرح شاهد کاهش مشکل بیکاری و رونق تولید و اقتصاد در شهرستان باشیم.

 او با اشاره به کار‌های انجام شده در شهرستان اضافه کرد: متاسفانه وضعیت موجود در شان مردم شهرستان نبوده که باید خلا‌های موجود را جهت رساندن شهرستان به جایگاه واقعی آن پر کنیم.

او  به افتتاح مجتمع فولاد آذربایجان از سال ۸۰ همزمان با فولاد نیشابور اشاره کرد و از سود ۹ هزار میلیارد ریالی فاز احیای میانه خبر داد و گفت: لابی گری‌ها باعث شده تا این سود از شهرستان میانه دور شده و نتوانیم به توسعه فاز‌ها بپردازیم، در حالی که فولاد نیشابور فاز دهم را اخیرا راه اندازی کرده و ما در فاز ۲ هستیم.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی  توضیح داد: با پیگیری‌های انجام شده مقرر است فاز ۳ در ۶ ماهه سال آتی به اتمام برسد؛ همچنین فاز‌های ۴ و ۵ نیز با آمدن وزیر کلنگ زنی خواهد شد.

اسماعیلی در پایان رفع مشکلات راه، آب شرب؛ سد‌ها و پایاب آن‌ها را مهم و از اولوی تها برای پیگیری خواند و گفت: حمایت از سرمایه گذاران در راستای کاهش ۲۲ درصدی آمار بیکاری در شهرستان از دیگر اولویت‌های ما نمایندگان و مسئولین است

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رونق تولید کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد