Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@14:43:25 GMT

ضرر ۲۵۰ هزاردلاری استقلال بابت یک ستاره

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۰۷۱۹

ضرر ۲۵۰ هزاردلاری استقلال بابت یک ستاره

استقلال به خاطر ضعف فاحش مدیریتی و البته به خاطر یک بند فسخ ۲۵۰ هزاردلاری امیر حسین حسین زاده را از دست داد.

به گزارش مشرق، شاید مدیران وقت استقلال اصلا فکر نمی کردندحسین زاده آن قدر پیشرفت کند که ترانسفرشود و آنها قطعا به اندازه ایجنت این بازیکن فوتبال شناس و بازیکن شناس نبودند که آینده این بازیکن را حدس بزنند و حالا هم دود این ماجرا به چشم استقلال می رود که ستاره خود را از دست می دهد و فقط ۲۵۰ هزار دلار نصیبش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال ۲۵۰ هزار دلار می گیرد اما مسلما ۱۰ برابر این مبلغ ضرر می کند چون سال آینده شارلوا کاری را با حسین زاده می کند که قبلا با کاوه رضایی کرده بود. آنها با چند برابر قیمت همین حسین زاده را می فروشند و به جان مدیران استقلال دعا می کنند!که این قدر راحت و عجیب چنین بازیکنی را از دست دادند. روزی که نوشتیم قرارداد حسین زاده بند جدایی دارد همین هوادارانی که امروز به حسین زاده فحش می دهند، به ما تاختند اما با گذشت زمان مشخص شد که ماجرای بند جدایی صحت دارد و این اشتباه غیر قابل باور مدیران وقت استقلال بوده که باعث چنین وضعیتی شده است.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت استقلال امیرحسین حسین زاده شارلوا احمد مددی ضعف مدیریت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است

مهدی دادرس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص اینکه گفته می شود درخواست باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت یک جلسه ای سید حسین حسینی رد شده است، گفت: برخی از سر بی اطلاعی خبرسازی هایی می کنند اما اصل قضیه این است که اصلا باشگاه استقلال نمی تواند برای بخشش محرومیت یک جلسه ای حسینی اقدامی کند. وقتی کمیته انضباطی محرومیت تعلیقی را قطعی می کند دیگر قابل تجدید رای نیست. در حکم کمیته انضباطی هم آمده فقط بخش جریمه مالی قابل اعتراض است که در این زمینه هم من هنوز درخواستی از سوی استقلال ندیدم.

وی در خصوص اینکه در مورد درخواست باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت دانیال اسماعیلی فر هم چنین شرایطی برقرار است، تاکید کرد: رای کمیته انضباطی دانیال اسماعیلی فر هم همین طور است و چون یک جلسه محرومیت قطعی است قابل بررسی مجدد نیست. هرگاه محرومیت بیش از یک جلسه باشد و اگر رای قطعی نباشد می توانند به کمیته استیناف درخواست بررسی مجدد بدهند در غیر این صورای محرومیت یک جلسه ای که از تعلیقی به قطعی رسیده باشد دیگر قابلیت بررسی در استیناف را ندارد.

عضو کمیته استیناف همچنین در مورد اینکه آیا درخواستی از باشگاه پرسپولیس برای اعتراض به رای کمیته لانضباطی در مورد اتفاقات بازی با ذوب آهن رسیده یا خیر گفت: چنین اعتراضی هنوز به دست ما نرسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)