Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامرضا عبدی روز جمعه در پنجمین همایش تجلیل از برترین‌های باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه اظهار داشت: سپک‌تاکرا ویترین و افتخار شهر و باشگاه عبدی مراغه است و به دلیل تیمداری در رده‌های پایه این رشته، هم‌اکنون ملی‌پوشان بسیاری را در ۲ بخش بانوان و آقایان در رده‌های پایه تیم‌های ملی کشورمان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: علاوه بر سپک‌تاکرا، باشگاه در رشته ورزشی فوتبال هم با برپایی مدرسه فوتبال دائمی در تمامی فصول اقدام به تربیت و شناسایی استعدادهای فوتبالی می کند.

وی افزود: در فصل تابستان امسال نزدیک به ۲۵۰ ورزشکار در مدرسه فوتبال باشگاه عبدی مراغه تمرین می کنند.

وی اضافه کرد: متاسفانه با وجود اینکه هم مجوز باشگاه و هم مدرسه فوتبال را داریم اما به دلایل مختلف دستگاه متولی چمن‌های موجود در شهرستان را در اختیار باشگاه نمی‌گذارد و تمرینات مدرسه فوتبال در سالن‌های ورزشی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: شهرستان مراغه دارای ۲ چمن ورزشی است که در حال حاضر سانس خالی نیز برای تمرین در هر دو چمن وجود دارد اما با این وجود باشگاه عبدی مراغه همانند سال گذشته از تمرین در آن‌ها همچنان محروم است.

مالک باشگاه عبدی مراغه اعلام کرد: با تمامی این ناملایمتی‌ها موفقیت‌های بسیاری را کسب کردیم که می توان به حضور بازیکنان باشگاه در تیم‌ فوتسال مس سرنگون و تیم فوتبال تراکتور اشاره کرد.

عبدی اشاره کرد: همچنین مهدی وثوقیان بازیکن ۱۷ ساله باشگاه که ماه گذشته در تمرینات استعدادیابی مشترک تیم‌های فوتبال بنفیکا پرتغال و آلیانس باکو در کشور آذربایجان شرکت و خوشبختانه در حال پیوستن به تیم آلیانس باکو است.

وی تاکید کرد: باشگاه عبدی مراغه علاوه بر تیم‌های در ورزش به حوزه فرهنگی هم توجه ویژه ای دارد و اقدام به برگزاری اردوهای فرهنگی، کلاس‌های درسی، یادگیری زبان و کمک به ورزشکاران نیازمند را نیز می‌کند و از این رو نیازمند حمایت و همراهی مسئولان است.

جامعه ورزشی بدون فرهنگ و اخلاق‌مداری صرفا قهرمان تربیت خواهد کرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار مراغه نیز در این آیین گفت: فرهنگ و اخلاق در کنار ورزش می تواند موجب کاهش بسیاری از مشکلات امروزی شود و از این رو جامعه ورزشی بدون فرهنگ و اخلاق‌مداری صرفا قهرمان تربیت خواهد کرد.

موسی شعفی اظهار داشت: جایگزین کردن پهلوان پروری و اخلاق مداری به جای قهرمان پروری می‌تواند بزرگانی همچون پهلوان تخت‌ها را در جهان معرفی کند که اخلاقشان سرلوحه و الگو برای بسیاری از ورزشکاران در جهان است.

وی ادامه داد: قهرمان در همه جا می تواند باشد اما باید سعی کنیم قهرمانانی اخلاق‌مدار با مرام پهلوانی تربیت کنیم.

وی اضافه کرد: مراغه یکی از شهرستان‌های بی‌نظیر است که در فرهنگ و تاریخ افتخارآفرینی‌های بسیاری را کسب کرده است و از این رو در حوزه ورزش هم همانند گذشته انتظار داریم موفقیت‌ها و درخشش پهلوانان ادامه‌دار باشد.

وی با قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه خاطرنشان کرد: خوشبختانه شاهد شور، نشاط و اتحاد و همدلی بین خانواده ها و فرزندانشان به همت باشگاه عبدی مراغه هستیم و وجود این چنین مجموعه‌هایی در شهرستان غنیمت است و با تمام توام حمایت می‌کنیم.

ملی‌پوشان سپک‌تاکرا افتخار ورزش مراغه هستند
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این مراسم افزود: سپک‌تاکرا ورزشی به نام و پرافتخار برای مردم مراغه است و ملی‌پوشان سپک‌تاکرا افتخار ورزش شهر هستند.

ابراهیم خوش‌رفتار اضافه کرد: اگر در ورزش کشورمان ارومیه را با نام والیبال و جویبار را با نام کشتی می‌شناسند، افتخار می کنیم که مراغه را در ورزش با نام سپک‌تاکرا و ملی‌پوشان پرافتخار آن می شناسند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مراغه اشاره کرد: حمایت از ورزش به خصوص ورزش همگانی جزو اولویت های مدیریت شهری است.

وی تاکید کرد: از سپک‌تاکرای مراغه به صورت چشمگیر حمایت خواهیم کرد و در این راستا در یکی از پارک‌های شهر زمینی را آماده و در اختیار ملی‌پوشان قرار دادیم تا ورزش‌ دوستان مراغه‌ای از نزدیک با این رشته ورزشی مهیج و جذاب بیشتر آشنا شوند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از ورزشکاران و مربیان باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه تجلیل شد.


باشگاه فرهنگی‌ورزشی عبدی مراغه فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است و مدرسه فوتبال دائمی این باشگاه در رده‌های نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان فعال بوده و بازیکنانی نیز از این باشگاه در سطح کشور توپ می زنند و علاوه بر فوتبال این باشگاه در رشته های ورزشی مختلف ازجمله سپک‌تاکرا فعالیت می کنند و هم‌اکنون بسیاری از مراغه ای‌ها در رده‌های پایه تیم‌ملی سپک‌تاکرا عضو هستند.


برچسب‌ها آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه آذربایجان شرقی وزارت ورزش و جوانان مراغه مدرسه فوتبال ملی پوشان سپک تاکرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود

غفار امانی معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشورهای گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند که با گذشت زمان تیم‌های دیگر نیز به این مسابقات اضافه خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روزهای سوم و چهارم خردادماه امسال، اظهار کرد: حدود ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت و نزدیک به ۲۰ خبرنگار طبق هماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه ورزشی را پوشش می‌دهند.

این مسوول ادامه داد: همچنین این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و استانی اشراق در روزهای پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی یادآور شد: شرکت‌هایی که درخواست تبلیغات دارند می‌توانند به هیأت کشتی استان مراجعه کنند تا بخشی از هزینه‌های این مسابقات توسط اسپانسر جبران شود.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور پرشور علاقه‌مندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم