Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش روز باز ۱۴۰۱ دانشگاه علم و صنعت ایران از فردا شنبه اول مرداد آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه به دو صورت حضوری و مجازی ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایران اکونومیست، همایش «روز باز»، برنامه‌ای است که از سال‌ها قبل، با هدف آشناسازی داوطلبان کنکور پذیرفته شده در مرحله اول آزمون سراسری با رشته-گرایش‌های موجود دانشگاه علم و صنعت ایران و امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، فضاهای دانشگاهی و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کمک به انتخاب رشته آنان برگزار می‌شود.

در این برنامه اساتید این دانشگاه به معرفی رشته‌ها، مهارت‌ها و قابلیت‌های دانش‌آموختگان هر رشته، فرصت‌های اشتغال و آینده کاری رشته‌ها و معرفی توانمندی‌ها، قابلیت‌ها و امکانات دانشگاه علم و صنعت ایران می‌پردازند.

در این راستا، از فردا شنبه ۱ الی سه‌شنبه ۴ مرداد، بر اساس جدول ذیل، وبینار معرفی رشته‌های دانشگاهی با حضور رئیس دانشکده و اساتید آن رشته به همراه کلیپ‌هایی از امکانات و ظرفیت‌های آن دانشکده به صورت مجازی و زنده، پخش می‌گردد تا علاقه‌مندان و به ویژه داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۱، ضمن بازدید مجازی از دانشگاه، در قالب ویژه برنامه‌هایی با رشته‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه آشنا شوند.

بنابر اعلام دانشگاه علم  و صنعت،‌ امکان پرسش و پاسخ از اساتید، در هر وبینار، برای علاقه‌مندان فراهم است. در روز چهارشنبه ۵ مرداد ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ امکان بازدید حضوری علاقه‌مندان از دانشگاه علم و صنعت فراهم خواهد بود.

همچنین به تسهیلات و امکاناتی که دانشگاه علم و صنعت ایران در اختیار رتبه‌های برتر کنکور سراسری قرار می‌دهد، در سایت همایش روز باز اشاره شده است. داوطلبان می‌توانند برای ورود به همایش روز باز به نشانی http://sca.iust.ac.ir مراجعه نمایند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دانشگاه علم و صنعت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانشگاه علم و صنعت دانشگاه علم و صنعت ایران روز باز رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری ها که از ۹ اردیبهشت آغاز و مهلت آن تا امروز (۱۵ اردیبهشت) اعلام شده بود، تا روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا، داوطلبانی که در کنکور سال ۱۴۰۳ ثبت‌نام کرده‌اند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی my.sanjesh.org می‌توانند وارد فرایند مشاهده سوابق تحصیلی شوند.

همچنین، سایر افراد نیز می‌توانند از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تأیید کنند.

مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی برای همه داوطلبان نوبت‌های اول یا دوم آزمون سراسری سال جاری ضروری و اجباری است، یعنی همه باید سوابق خود را ابتدا تأیید کنند تا نمره کل سابقه تحصیلی برای آن‌ها محاسبه و در زمان مقرر به سازمان سنجش ارسال شود.

به گزارش ایسنا، بنابر آنچه که اعلام شده است، سوابق تحصیلی در فرآیند پذیرش دانشگاه‌ها در سال جاری دارای تأثیر قطعی ۵۰ درصدی است. این سوابق بر اساس نتایج آزمون‌های نهایی در سنوات و دوره‌های قبل و نوبت خرداد سال۱۴۰۲ و سال جاری تولید می‌شود. آزمون‌های نهایی امسال برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم در بازه زمانی ۳۰ اردیبهشت تا ۲۹ خردادماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • تمدید فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا ۱۸ اردیبهشت
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • فرصت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی تا ۱۸ اردیبهشت
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد