Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر پارس آباد سرعت بیشتری بگیرد، اظهار کرد: شهرداری در اجرای طرح‌های عمرانی و تعمیر معابر با سرعت عمل بیشتری اقدام نماید که مردم از طولانی شدن این پروژه‌ها از جمله مرمت کمربندی ناراضی هستند و دچار ضرر و زیان‌ها شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از مسئولین امر در راستای ساماندهی ترافیک شهر تاکید کرد: هر طرح ترافیکی باید با در نظر گرفتن جمیع تبعاتش اجرا گردد و اتاق اصناف و اداره صمت باید از منافع کسبه در طرح‌های ترافیکی دفاع کند.

خطیب جمعه پارس آباد از ستاد مردمی در راستای برگزاری مراسمات و جشن باشکوه عید غدیرخم که در جوار شهدای گمنام شهرستان پارس آباد برگزار شد، تشکر کرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد: اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر بشمار می‌رود، افزود: امروزه بلحاظ استقبال گسترده مردم از نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه از کشور نماز جمعه با اتحاد و انسجام مردم برگزار می‌شود.

وی در خصوص لزوم برخورد قاطع و قانون‌مدار پلیس امنیت اخلاقی با هنجار شکنان عفاف و حجاب تاکید کرد:
وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برخورد با هنجار شکنان حوزه عفاف و حجاب است و امت حزب الله به طور قاطع از این نیروی خدوم و تلاشگر حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ فرهنگی بنیان خانواده را هدف قرار داده است، بیان کرد: خانواده‌ها باید در راستای ترویج این امر به خوبی در حفظ حجاب و عفاف تلاش و کوشش کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص هشدار مقام معظم رهبری به رئیس جمهور ترکیه اشاره کرده و گفت: ایران تحمل بستن مرز خود با ارمنستان را نخواهد داشت و هر گونه عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه به نفع تروریست‌ها و به ضرر مصالح کلان ترکیه است.

کد خبر 5544262

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرستان پارس آباد اردبیل خطبه های نماز جمعه عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز خراسان رضوی مشهد اربعین حسینی اردبیل جهرم شهرستان پارس آباد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود