Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به ضرورت شناخت نعمت‌های الهی اظهار کرد: بعد از شناخت نعمت‌ها باید شکرگذار آن باشیم.

امام جمعه بیرجند و نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه خداوند انسان را اشرف مخلوقات قرار داد، بیان‌کرد: باید به نعمت اسلام و انقلاب که ودیعه الهی است توجه ویژه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبادی با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله طالقانی اولین امام جمعه بعد از انقلاب ادامه‌داد: نماز جمعه یک پایگاه فرهنگی قوی است که درهای فیض و رحمت را به روی ما باز می‌کند.

وی گفت: آسان‌ترین کار جهان خواران و استعمارگران برای سلطه بر ملت‌ها نفوذ فرهنگی است که برای مقابله با آن باید از ظرفیت پایگاه‌های نماز جمعه استفاده کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات سیاسی، اجتماعی و … در مسائل فرهنگی است، اظهار کرد: خلاء های فرهنگی راه نفوذ دشمن است.

عبادی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین تفاوت‌های انسان با دیگر موجودات قدرت اراده است، بیان‌کرد: از سلاح‌های دشمن برای تخریب اراده جوانان و ملت‌ها ترویج و اشاعه مواد مخدر صنعتی و سنتی است.

وی گفت: گسترش فساد و فحشاء و بی‌حجابی نیز از دیگر اقدامات دشمن برای تضعیف اراده جوانان جامعه است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه باید دشمن شناسی را در تربیت فرزندانمان مد نظر قرار دهیم، یادآور شد: امروزه دشمن متوجه شده که نمی‌تواند با ایران جنگ نظامی داشته باشد و از این جهت برای سلطه خود به دنبال تضعیف اراده ملت و جوانان رفته است.

عبادی افزود: آموزش و پرورش نیز در زمینه دشمن شناسی رسالت سنگینی دارد.

کد خبر 5544250

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی امام جمعه بیرجند خطبه های نماز جمعه عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز مشهد خراسان رضوی اربعین حسینی اردبیل جهرم جمعه بیرجند نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف

جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • جامعه ما با شبیخون فرهنگی دشمن روبروست/پاسدار و نگهبان مساجد، علما و طلاب هستند
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟