Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:35:24 GMT

محور پیام رئیس جمهور چین به «بایدن»

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۰۸۷۱

محور پیام رئیس جمهور چین به «بایدن»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شینهوا، «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین امروز جمعه در پیامی برای «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا آرزوی بهبودی کرد.

رئیس جمهور چین با ارسال پیامی در این باره اعلام کرد: با خبر شدم که به ویروس کرونا مبتلا شده اید. برای شما آرزوی بهبودی سریع دارم.

کاخ سفید پیشتر در بیانیه ای با اعلام اینکه رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده است، خاطر نشان کرد: بایدن واکنش کووید ۱۹ را به طور کامل دریافت کرده است، علائم وی خفیف بوده و از راه دور وظایف خود را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای بایدن به بیماری کرونا در حالی اعلام شده که او شامگاه چهارشنبه گفته بود به دلیل فعالیت های شرکت های نفتی، دچار سرطان شده است.

در بیانیه کاخ سفید آمده بود: مطابق با دستور العمل های مرکز پیشگیری و کنترل بیماری های آمریکا، بایدن در کاخ سفید قرنطینه خواهد شد و در این مدت به انجام کامل وظایف خود ادامه خواهد داد.

به ادعای این بیانیه، او صبح دیروز تلفنی با کارمندان کاخ سفید در تماس بوده است. بایدن به صورت تلفنی و ویدئو کنفرانس در جلسات برنامه ریزی شده خود در کاخ سفید شرکت خواهد کرد.

کد خبر 5544265

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت بایدن ویروس کرونا روسیه اوکراین ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق ترکیه ایران جو بایدن جنگ اوکراین فلسطین سوریه عربستان سعودی ولادیمیر پوتین اتحادیه اروپا رئیس جمهور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر

امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر درجریان گفت‌وگویی تلفنی با یکدیگر بر افزایش تلاش‌های میانجیگرانه برای پایان دادن به جنگ علیه غزه تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، دیوان امیری قطر اعلام کرد تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر با عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر تماس تلفنی برقرار کرد.

براساس گزارش خبرگزاری رویترز، دو طرف درجریان این گفت‌وگوی تلفنی به بررسی تحولات نوار غزه و اراضی اشغالی فلسطین پرداختند.

امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر درجریان این تماس تلفنی درباره تلاش‌های میانجیگرانه مشترک جهت دستیابی به توافق آتش‌بس فوری و دائمی در غزه و آزادی اسرا رایزنی کردند.

امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر همچنین درخصوص ورود کمک‌های بشردوستانه به تمامی مناطق نوار غزه به‌طور مداوم به بحث‌ و تبادل‌نظر پرداختند.

دو طرف همچنین بر لزوم افزایش تلاش‌های میانجیگرانه طی مرحله آتی با تمامی شرکای منطقه‌ای و بین‌المللی برای پایان دادن به جنگ نوار غزه و ممانعت از درد و رنج غیرنظامیان تاکید کردند.

از چند ماه پیش مصر، قطر و آمریکا رهبری مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس برای آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا را بر عهده دارند اما به دلیل مخالفت تل‌آویو با خواسته حماس برای پایان جنگ و خارج کردن نیروهای خود از نوار غزه و بازگشت آوارگان فلسطینی به شمال غزه نتیجه نداشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن: دانشگاه جای یهودستیزی نیست
  • واکنش بایدن به خیزش دانشجویی
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • افشاگری رسانه آمریکایی درباره انبوه گاف‌های بایدن در ۲۰۲۴
  • تحولات غزه؛ محور رایزنی تلفنی امیر قطر و رئیس‌جمهور مصر
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • بایدن: آمریکا، مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد
  • گفت‌وگوی تلفنی بایدن با امیر قطر و السیسی درباره آتش‌بس در غزه
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ تحولات غزه محور گفتگو‌ها