Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز پس از توصیه به رعایت تقوای الهی در سخنانی تقوا را دژ مستحکم در برابر حملات شکننده شیطان دانست و افزود: تقوا تقوا چون قلعه‌ای محکمی در مقابل تیرهای ابلیس است قرآن سفارش می‌کند به لباس تقوا همانطور که لباس ظاهری ما را می‌پوشاند لباس باطنی یا همان تقوا لباسی مهمتری است عمل صالح لباس تقواست حیا می‌شود، لباس تقوا در برابر حضرت حق وقتی حیا می‌کنی خطا نمی‌کنی این می‌شود لباس تقوا عمل فاسد عمل ناصالح و مخرب ضد تقواست واز اوصاف برجسته برترین آن تقوا و پرهیزگار بودن هست خودتان و خانواده و اهل خود را نگه دارید

امام جمعه عسلویه با اشاره به دیدارهای این هفته رهبر انقلاب با رئیس جمهور ترکیه و روسیه افزود: شاهد ارشاد و نگرانی حضرت آقا با رئیس جمهور ترکیه بودیم که ایشان فرمودند عامل اختلاف و ناامنی منطقه رژیم صهیونیستی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رهبری در پاسخ درخواست کمک رئیس جمهور ترکیه برای مبارزه با تروریسم فرمودند محور مبارزه با تروریسم ایران اسلامی است و ما امنیت ترکیه و مرزهای ترکیه را امنیت خود می‌دانیم شما هم امنیت سوریه را امنیت خود بدانید، مسائل سوریه باید با مذاکره حل شود و ایران ترکیه، روسیه و سوریه باید با گفتگو مسئله سوریه را حل کنند، بعضی سلطان‌ها یا رئیس جمهور ها متمایل به رژیم کودک کش و سفاک صهیونیستی هستند اما مردم این کشورها با اسلام و مسلمین و جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه عسلویه ۵ مرداد سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد را تبریک گفت و افزود: در این عملیات منافقین شکست ننگینی خوردند و دشمنان ما از احمق‌ها هستند، ایران ۸ سال جنگید اینها ایران را نشناختند گفتند قطع را نامه پذیرفتند الان فرصتی است که ایران ضعیف است برویم تهران را فتح کنیم ملت ایران درسی فراموش نشدنی به منافقین داد و در عملیات مرصاد شکست مفتضحانه خوردند.

امام جمعه عسلویه ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از انقلاب اسلامی را تبریک گفت وبیان کرد: در این روز در سال ۵۸ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به امامت آیت الله طالقانی نماز جمعه اقامه شد.

وی گفت: برگزاری نماز جمعه فواید مادی و معنوی بسیاری برای مردم دارد و در ۹۰۰ شهر و شهرستان کشور نماز جمعه اقامه می‌شود نماز جمعه برکات زیادی برای مردم داشته و دارد.

امام جمعه عسلویه به پاسخ دندان شکن سردار شریف سخنگوی سپاه به یاوه گویی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و تصریح کرد: عربده کشان عربده می کشند، هراز گاهی تهدید می‌کنند، دشمنان ما و استکبار در حرف زدن موفق هستند تا در عمل کردن، مرد میدان نیستند، سپاه قدس ما برای اینها کافی است چه غلطی می‌توانند بکنند اگر توان جنگ نظامی داشتند تا حالا انجام داده بودند دست شما سردار عزیز درد نکند جواب دندان شکنی به آنان دادید.

وی گفت: تا زمانی که ما مؤمن منسجم و متحد پشت سر حضرت آقا حرکت می‌کنیم آمریکا و اسرائیل چه کسی است، حضرت آقا بارها فرمودند ایران اسلامی موفق بوده و خواهد شد و افق‌ها روشن هست چون وعده خداست، خدا وعده داده اگر دین او را یاری کنید شما را یاری می‌کند خدا پشت این مملکت است.

کد خبر 5544244

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عسلویه خطبه های نماز جمعه عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیراز مشهد خراسان رضوی اربعین حسینی اردبیل جهرم امام جمعه عسلویه رئیس جمهور نماز جمعه لباس تقوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۰۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان

 نماز عبادی سیاسی جمعه در دیگر شهر‌های استان نیز برگزار و خطیبان جمعه به تبیین مهمترین مسائل داخلی و خارجی پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت هفته معلم و کارو کارگر و سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری / به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرهنگیان اشاره کرد و گفت دوازده سال دوره دانش آموزی بزرگترین فرصت برای نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل نوجوان است که امروز بتواند مقابله توطئه دشمن آگاه باشد.
----------
حجت الاسلام میر صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی ریشه در مفاسد اقتصادی، احتکار و سو تدبیر دارد گفت: مبارزه با سوداگران و برهم زنندگان امنیت اقتصادی نیازمند ترسیم نقشه روشن است چرا که جنگ اقتصادی بخشی از جنگ ترکیبی علیه نظام اسلامی است و پیروزی در این میدان نیازمند عملیاتی ماننده وعده صادق است.
---------
امام جمعه کمیجان به تحولات سیاسی منطقه و جهان اشاره کرد و گفت دنیا شاهد افول و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است و ایستادگی جبهه مقاومت موجب بیداری و آگاهی گروه‌های مختلف جهان بویژه دانشجویان از جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیست و امریکاه شده است.
---------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند گفت حوادث این روز‌های دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و اعلام حمایت دانشجویان این دانشگاه‌ها از مظلومان فلسطین و انزجارازجنایات وحشیانه صهیونیست‌ها رویدادی بی سابقه را رقم زده است.
---------
خطیب جمعه زرندیه با اشاره به پیشرفت‌های ایران در بخش‌های مختلف گفت / اکنون که ملت بزرگ ایران قدردان نیرو‌های مسلح کشور بخاطر اجرای عملیات وعده صادق هستند به همین خاطر از دولت امید دارند با اجرای وعده صادق اقتصادی مشکلات اقتصادی را برطرف کند.
----------
امام جمعه اشتیان با اشاره به اعلام انزجار دانشجویان امریکا و اروپا از جنایات صهیونیست و حمایت امریکا از ان‌ها گفت: استکبار جهانی همواره در برابر بیداری ملت‌ها احساس خطر می‌کردند و هر جریانی که با بیداری ملت‌ها قد علم کرد، نظام مستکبر بدنبال خاموش کردن آنها است.
---------
حجت الاسلام سوری امام جمعه فراهان مشکلات اقتصادی و تورم را یکی از دغدغه‌های مهم مردم و جامعه دانست و گفت همانطور که کشور و بویژه نیرو‌های مسلح با عملیات وعده صادق اقتدار ایران را نشان دادند / قوای سه گانه و مسئولان ارشد کشور هم باید با اقدامات موثر و نقطه زند مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • ماجرای کلیپ جنجالی یک عروس ۱۴ساله