Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@14:27:45 GMT

فروش و تعمیرات مانیتور و ضبط خودرو کریم سیستم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۱۰۶۳

فروش و تعمیرات مانیتور و ضبط خودرو کریم سیستم

 

 

اکثر واحدهای استریو خودرو با کیفیت بالا با چندین قطعه الکترونیکی مانند تیونر رادیویی، پخش کننده سی دی، پیش تقویت کننده و دستگاه تقویت کننده عرضه می شوند.

 

گروه تعمیرات و فروش ضبط ماشین کریم سیستم با 25 سال سابقه در این زمینه های ذکر شده آماده است سیستم های صوتی خودرو شما را مثل روز اولش تعمیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می توانیم بسیاری از مانیتور و ضبط های فابریک انواع اتومبیل، را از هر مارکی باشند سرویس و تعمیر کنیم. می توانید به ما اعتماد کنید.

در اکثر مواقع به علت سرعت بالا گروه کریم سیستم ضبط های تعمیری در کمتر از یک روز کاری به تست و تحویل مالک خودرو داده می شود.

این سرعت بالا در کنار مهارت، تجربه و دقت می باشد.

ما قادر به تعمیر تمامی ضبط خودرو هایی که در بازار کشور وجود دارند، هستیم هر مدلی که که متعلق ب کمپانی های مختلف باشد.

تعمیرات مانیتور ماشین های خارجی آسیا شرقی مانند تعمیر ضبط سانتافه و دیگر اتومبیل های هیوندا، کیا، تویوتا و...

مانیتور های خودرو های چینی نظیر اچ سی کراس، جیلی، برلیانس و...

ماشین های اروپایی نظیر بنز، بی ام و، رنو و...

و اتومبیل های داخلی مانند پژو، دنا، سمند و...

مانیتور ماشین

بیشتر رانندگان به نوعی سرگرمی نیاز دارند تا تمرکزشان را در حین رانندگی حفظ کنند و اتفاقاً موسیقی یکی از متعارف ترین وسایل است.

اکنون همه ما می دانیم که مولتی مدیا های داخل خودروی ما چه توانایی هایی دارند، اما اغلب از این واقعیت غفلت می کنیم که این سیستم کارآمد امکان دارد معیوب شود.

تنها هدف این مقاله ارائه بینش و وضوح در مورد موضوع اهمیت ضبط اتومبیل شما، برجسته کردن عملکردهای اساسی و پتانسیل آن است.

استریو یا مولتی خودرو دقیقا چیه؟

اول از همه، مترادف های بسیار زیادی در مورد قطعات فنی خودرو وجود دارد، اما یکی از مهم ترین جفت ها، استریو و هد یونیت خودرو است.

اصولاً برخی افراد استریو خودرو را در کل سیستم صوتی می‌دانند در حالی که برخی ادعا می‌کنند که هد یونیت و استریو یکسان هستند.

این درست است تا زمانی که ما واقعیت زیر را در نظر بگیریم - استریو به واحد اصلی اشاره دارد که در جلو ماشین شما قرار دارد.

این "واحد" امواج صوتی را از طریق "فیلترها" و در نهایت از طریق بلندگوها دریافت و ارسال می کند.

به طور کلی استریو ماشین مغز است که بر تمام عملکردهای حیاتی سیستم ماشین شما حاکم است.

"قدرت و سرعت" این واحد تعیین می کند که سایر قطعات چقدر خوب عمل کنند، در حالی که تطبیق پذیری آن گزینه های اضافی را ارائه می دهد (به طور عمده به سفارشی سازی صدا اشاره دارد).

عملکردهای اساسی یک ضبط ماشین چیست؟

اکثر واحدهای استریو خودرو با کیفیت بالا با چندین قطعه الکترونیکی مانند تیونر رادیویی، پخش کننده سی دی، پیش تقویت کننده و دستگاه تقویت کننده عرضه می شوند.

همه آنها به طور محکم با کابل های کوچک در یک سیستم منظم در هم تنیده شده اند.

گاهی ممکن است این سیستم منظم دچار ایراداتی شود که برای هر وسیله الکترونیکی پیش می آید و اینجاست که مالکان آن به تعمیر مانیتور خودرو نیازمند می شوند.

کنترل منابع صوتی

این ما را به اولین عملکرد اساسی هر دستگاه استریو ماشین هدایت می کند - کنترل این منابع صوتی و تصویر ماشینی که با تمام این قطعات به صورت مستقل مجهز شده باشد، سخت نیست – استفاده از آن نه تنها برای رانندگان بسیار بزرگ است، بلکه بسیار دشوار است، با توجه به اینکه فضای داخلی بیش از یک وسیله نقلیه معمولی به یک سفینه فضایی شباهت دارد.

از آنجایی که مسئله این نیست، کنترل این که هر قطعه چه کاری انجام می دهد، چه زمانی استفاده می شود و چگونه به دستگاه پخش خودرو می رسد.

هر زمان که بخواهید از استریو ماشین خود استفاده کنید (مانند آمپر و دستگاه های پیش تقویت کننده) برخی از قطعات به خودی خود فعال می شوند، در حالی که برخی دیگر باید به صورت دستی کار کنند (برای مثال پخش کننده سی دی).

حتی با وجود همه این منابع صوتی که از قبل در استریو ماشین شما ساخته شده اند، برخی از یونیت های سر با گزینه اتصال خارجی عرضه می شوند - مانند ورودی های iPod و مواردی از این قبیل.از آنجایی که رانندگان باید روی رانندگی تمرکز کنند، استفاده از اتصالات خارجی (صدا، آهنگ و مواردی از این قبیل) بسیار ناخوشایند خواهد بود، به همین دلیل است که استریو خودرو راه آسان تری برای استفاده از این تنظیمات ارائه می دهد.

اهمیت این عملکرد با نگاهی به چند دهه گذشته بسیار کم بود، زیرا یک منبع صوتی واحد برای هر واحد اصلی عرضه می شد - رادیو AM. با پیشرفت تکنولوژی، تعداد منابع به طور چشمگیری افزایش یافته است و اهمیت این بخش فنی خودرو را بیشتر می کند.

کنترل صدا

اهمیت کنترل صدا ممکن است برای اکثر مردم زیاد به نظر نرسد، و دلیل خوبی برای آن وجود دارد - این عملکرد در این لحظه بسیار راحت است.

با فشار ساده دکمه (یا کشیدن دکمه)، می توانید صدای آهنگ ها، پخش و مواردی از این دست را به خوبی کنترل کنید.

تصور کنید که مجبور باشید تنظیمات هر قطعه را به طور مستقل تغییر دهید؟ کنترل صدا به اندازه کنترل منابع صوتی مهم است، زیرا مشکلی را که احتمالاً تا به حال تجربه نکرده اید را از بین می برد - بوق، وزوز، صدای جیغ، خراش، سیگنال یا صدای خیلی بلند یا ضعیف و مواردی از این قبیل.

درست همانطور که مغز ما به ما کمک می کند بلندی بهینه صدای خود و لحن بهینه را در طول مکالمات خود تعیین کنیم، استریو ماشین نیز کمک می کند صدای موسیقی ملایم و دلپذیر برای گوش ما باشد.

سیستم‌های پیشرفته متفاوت هستند، اما نقش مهم‌تری دارند

برخی از سیستم های رده بالا کارایی را بهبود بخشیده اند و به عنوان "کاربر پسند" در نظر گرفته می شوند - سومین جنبه مهم یک استریو خوب خودرو. منظور برقراری ارتباط است.

ضبط های گران‌قیمت خودرو به یک رابط کاربری آسان مجهز شده‌اند که به طور قابل توجهی تلاشی را که راننده برای استفاده واقعی از استریو نیاز دارد کاهش می‌دهد.

اگر بخواهیم یک استریو قدیمی و ارزان قیمت را به عنوان مثال در نظر بگیریم، متوجه می‌شوید که دکمه‌ها و عملکردها خیلی کوچک به نظر می‌رسند و اگر می‌خواهید به درستی به آن ضربه بزنید نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

از سوی دیگر، استریوهای «کاربر پسند» با رابط کاربری ساده به طور قابل ملاحظه‌ای ساده هستند و نه تنها فرآیند کسل‌کننده انتخاب عملکردهای مناسب را حذف می‌کنند، بلکه درایوهای شما را «ایمن و سالم» نگه می‌دارند.

ضبط کارخانه ای و ارتقاء

می توان تصور کرد که اکثر مردم در لحظه خرید خودرو از آنچه که از استریو ماشین خود دریافت می کنند راضی هستند، اما حقیقت این است که همیشه جای پیشرفت وجود دارد.

یعنی سیستم صوتی کارخانه ای قرار است خیلی خوب کار کنند. اگر صدای بهتری می خواهید، باید استریوی خود را ارتقا دهید.

دلیل اینکه صدای استریوی شما بسیار معمولی خواهد بود این است که استریوهای کارخانه ای وات پایینی دارند، بنابراین حداقل می توان گفت که خروجی بسیار متوسطی است.

ارتقاء نه تنها آسان است، بلکه از نظر مالی بسیار عالی است - بیشتر ارتقاها هزینه زیادی ندارند و شما می توانید هر ذره کوچکی از مانیتور و ضبط ماشین خود را با آپدیت های پس از فروش سفارشی کنید.

ضبط و اسپیکر اتومبیل

حتی در بهترین حالت که ضبط و مانیتور خودرو شما کاملاً عالی است، باز هم این احتمال وجود دارد که صدا نباشد. دلیل آن می‌تواند موارد مختلفی باشد، اما بیشتر اوقات، این پخش کنندگان هستند.

به زبان ساده، بلندگوها صدای استریوی ماشین شما هستند و صرف نظر از اینکه استریو چقدر خوب است، بدون مجموعه ای از بلندگوهای مناسب نمی توانید بیشترین استفاده را از آن ببرید.

مطمئناً به اندازه کافی، بلندگوهای متوسط ​​کیفیت کلی صدای استریو ماشین شما را کاهش نمی‌دهند - شما فقط نمی‌توانید صدای آن را تجربه کنید.

نتیجه

دلیل اصلی اینکه چرا مردم به استریوهای خودروی خود توجه چندانی نمی کنند بسیار ساده است - این ابزارها به گونه ای ساخته شده اند که سطح بالایی از راحتی را ارائه می دهند و در اکثر موارد به راحتی تلقی می شود.

با این وجود، این «یونیت‌های سر»، تا حد زیادی، مهم‌ترین مؤلفه در هر سیستم صوتی هستند و اگر از صدای سیستم موسیقی داخل خودرو خود ناراضی هستید، ابتدا باید آن‌ها را بهبود ببخشید.

این بهبود می تواند با یک سرویس و تعمیر ضبط ماشین صورت گیرد. نیاز است آن را حتما به متخصصان با تجربه بسپارید.

 

 

منبع: فردا

کلیدواژه: ضبط خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن

شاسی‌بلند جدید آواتر ۱۱ امروز در نمایشگاه خودرو پکن معرفی شد. این خودرو که اولین محصول برند آواتر شناخته می‌شود، توسط نادر فقیه‌زاده، طراح سابق بی‌ام‌و طراحی شده است.

به گزارش خبر آنلاین، آخرین مدل معرفی شده از آواتر در چهار مدل ارائه می‌شود که از ۴۱۵۰۰ تا ۵۳۹۰۰ دلار (معادل دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تا سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان) متغیر است. خودروی اصلاح شده به جای تغییرات اساسی، بر اصلاحات تمرکز دارد.

همانطور که ماه گذشته در آواتر ۱۲ معرفی شد، آواتر ۱۱ اکنون با رنگ طلایی فلورسنت عرضه می‌شود. این رنگ از رنگ‌دانه‌های متغیر استفاده می‌کند که رنگ‌ها را در زوایای خاص تغییر می‌دهد. بر اساس پلت فرم EP ۱، آواتر ۱۱ دارای گزینه‌های تک موتوره یا دو موتوره و انتخاب برد ۵۸۰ کیلومتر تا ۷۳۰ کیلومتر است.

پیشرانه DriveONE هواوی، موتور‌های تک یا دوگانه را با قدرت ۳۰۸ تا ۵۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۰ تا ۶۵۰ نیوتن متر ارائه می‌کند. شتاب‌گیری صفر تا صد این خودرو از ۳٫۹تا ۶٫۶ ثانیه متغیر است. گزینه‌های باتری شامل ۹۰ یا ۱۱۶ کیلووات ساعت با شارژ سریع ۷۵۰ ولت هستند.

فضای داخلی اکنون دارای طرح رنگ بنفش/سفید است. تزئینات طلایی نیز برای مطابقت با رنگ طلایی فلورسنت جدید وجود دارند. صفحه‌نمایش مرکزی ۱۵٫۶ اینچی از قابلیت تقسیم صفحه پشتیبانی می‌کند و ناوبری، بازی‌ها و فیلم‌ها را نمایش می‌دهد. نمایشگر کیلومترشمار ۱۰٫۲۵ اینچی نیز در آواتر ۱۱ وجود دارد. همه مدل‌های آواتر ۱۱ مدل ۲۰۲۴ اکنون دارای سیستم صوتی Meridian با ۲۵ بلندگو هستند.

صندلی‌های مدل قبلی آواتر ۱۱ باعث ناراحتی برخی از افراد در طول سفر‌های طولانی‌تر می‌شد. با این حال، مدل ۲۰۲۴ دارای چرم نرم‌تر بوده و مشکلات قبلی را از بین برده است. علاوه بر این، تمامی نسخه‌های این خودرو به صندلی‌های جلویی با جاذبه صفر مجهز شده‌اند، در حالی که صندلی‌های عقب سردکن و گرمکن را برای سواری مجلل‌تر فراهم می‌کنند.

جدیدترین مدل‌های آواتر ۱۱ دارای سیستم پیشگیری از برخورد همه‌جانبه هستند. هنگام حرکت بین سرعت ۳۰ تا ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت، سیستم پیشگیری از برخورد با موانع جانبی (LOCP)، با هدایت خودرو به خط اصلی خود در صورت شناسایی مانع به راننده کمک می‌کند. این امر از برخورد در هنگام تغییر لاین جلوگیری می‌کند.

آواتر در سال ۲۰۱۸ توسط Changan New Energy و نیو تأسیس شد. نیو بعداً کناره‌گیری کرد و CATL جایگزین آن شد که اکنون ۱۷ درصد از شرکت را در اختیار دارد. چانگان ۴۰ درصد از سهام را در اختیار دارد و هواوی تامین کننده اصلی آن است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • نقص سیستم خودران تسلا دردسرساز شد
  • از صدای خودرو به شخصیت افراد پی ببرید
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • رونمایی از تیگو ۹ در نمایشگاه پکن
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • اگر به خودرو علاقه دارید این ویدئو را با صدای بلند ببینید! (فیلم)
  • لطفا خودخواهانه تردد نکنید!
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟