Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سال گذشته در خوابگاه مان در مسجدسلیمان، بازیکنان مار کشتند و عقرب بازیکنان را نیش زد که امیدوارم این دغدغه رفع شود تا با خیال راحت در مسجدسلیمان تمرین کنیم و از امتیاز میزبانی مان به صورت صد درصدی استفاده کنیم.

رضا مهاجری درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت، اظهارکرد: با صراحت اعلام می کنم از باشگاه درخواست دارم با بازیکنان بومی رده سنی امید و زیر ۲۳ سال که در لیگ دو کشور بازی کرده اند یا بازیکن رده امید که توانسته در لیگ برتر امیدهای کشور بازی کند، بدون تست گیری با آن ها قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد:  بازیکنانی هم که چنین شرایطی ندارند طبق قولی که دادیم، بعد از بازگشت به مسجدسلیمان از آن ها تست می گیریم تا بازیکنان شایسته پوشیدن پیراهن تیم نفت به جمع ما اضافه شوند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: سعی کردیم با حداقل اشتباه کارمان را نسبت به جذب بازیکنان مورد نیاز را پیش بیریم. در کنار یک بازیکن باتجربه سعی کردیم یک بازیکن جوان و مستعد را جذب کنیم. شرایط باشگاه از نظر ساختاری و مالی خوب نیست اما طی صحبت با مدیرعامل و هیات مدیره صحبت کردیم که بتوانیم در این زمینه قوی تر عمل کنیم تا به سمتی برویم که بازیکن برای آمدن به مسجدسلیمان دغدغه اسکان، زمین تمرین و... را نداشته باشد. 

وی ادامه داد:  بارها گفته ام و اعتقادم این است که تیم باید در منطقه و فرهنگی که به آن تعلق دارد، تمرین کند اما همان طور که همه می دانند ما در شهر مسجدسلیمان زمین تمرین مناسب نداریم و باید در استادیوم محل میزبانی مان از تیم ها تمرین کنیم که این نیز ما در جریان مسابقات با مشکل مواجه می کند اما تا جایی که امکان داشته باشد تلاش می کنیم از ظرفیت خوب مسجدسلیمان استفاده کنیم. 

مهاجری بیان کرد:  این دغدغه هر ساله است که امیدوارم مسئولان به ویژه مسئولان شرکت نفت با ایجاد ساختار مناسب این دغدغه را رفع کنند. وزارت نفت جزو وزارت خانه های خوب کشورمان است و امیدوارم نگاه ویژه ای به مسجدسلیمان داشته باشند. سال گذشته در خوابگاه مان در مسجدسلیمان، بازیکنان مار کشتند و عقرب بازیکنان را نیش زد که امیدوارم این دغدغه رفع شود تا با خیال راحت در مسجدسلیمان تمرین کنیم و از امتیاز میزبانی مان به صورت صد درصدی استفاده کنیم. قول داده اند که فرودگاه شهر تا آبان ماه آماده خواهد شد که خبر خوبی است و می تواند به میزبانی خوب مان کمک کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی رضا مهاجری تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان اخبار ورزشی خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالکریم حسن ستاره قطری پرسپولیس قدرت بدنی فوق العاده‌ای دارد و کمتر کسی توانایی تنه به تنه شدن با او را در تمرینات دارد. قدرت شوت‌های این بازیکن هم وحشتناک زیاد است و قرار گرفتن مقابل شوت‌های حسن هم اصلا کار راحتی نیست.

قبل از بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اتفاق عجیبی در تمرینات پرسپولیس افتاد که البته ناخواسته بود. ماجرا از این قرار بود که عبدالکریم حسن به همراه محمد گندمی گلر چهارم و جوان پرسپولیس مشغول تمرین پنالتی بودند. یکی از شوت‌های عبدالکریم به حدی وحشتناک بود که بعد از برخورد به دست گندمی باعث شکستگی مچ دست این گلر جوان شد و یک اتفاق تلخ در تمرین پرسپولیس رخ داد.

بعد از این اتفاق ستاره عراقی از گلر جوان پرسپولیس عذرخواهی کرد و این بازیکن هم باید چند ماهی را دور از میادین سپری کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • هدایای ویژه بازیکنان سپاهان به مورایس (عکس)
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • بازیکنان خودی که قاتل پرسپولیس شدند + ویدئو
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند