Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زنجان، با بیان اینکه غدیر بیانگر تکامل دین است، اظهار کرد: واقعه غدیر به قدری باارزش است که خداوند فرموده بعد از این کفار توان آسیب زدن به دین اسلام را نخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه عمل به وظایف بر عهده همه مسلمانان است، افزود: بی‌تفاوتی زمینه را برای آسیب فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه چند روز از واقعه مهم عید غدیر گذشته است، تصریح کرد: روز غدیر روز عیدالله و روز شادمانی، خرسندی و روز سپاس و ستایش از خداوند متعال است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به سخن علامه امینی در خصوص برپایی عید غدیر و ایام محرم، گفت: مسلمانان یک بار در واقعه غدیر غفلت کردند و این باعث شد امامت و ولایت به امیرالمومنین (ع) نرسد، اما نباید این اشتباه در عزاداری محرم نیز تکرار شود و باید هر ساله این عزاداری برای امام حسین (ع) با شور بیشتری برگزار شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به تفکر اشتباه دیگر ادیان در مورد اسلام، یادآور شد: ملت‌های دیگر می‌گویند اسلام دین عزا و غم است اما این‌طور نیست، ما اعیاد بزرگی از جمله غدیر و قربان و روز مباهله داریم و در کنار این‌ها عزای ما نیز روز بزرگ و ارزشمندی است که نشان از ابهت جهان اسلام و مسلمین دارد.

وی با بزرگداشت سالروز عملیات موفق مرصاد گفت: منافقین بعد از پذیرش قطعنامه 598 توسط ایران، با تصور ضعف نیروهای ایرانی، درصدد اشغال ایران برآمد که با مقاومت همه جانبه ایران شکست سختی خورد.

امام جمعه زنجان با تاکید بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم در راستای پیشگیری از فتنه گفت: با توجه به افزایش فتنه‌ها در آخرالزمان، باید نسبت به آگاهی بخشی مردم اقدام شود چرا که اگر آگاهی بخشی انجام شود توطئه‌های منافقان نقش برآب شده و در واقع اسیر نقشه‌های شوم نخواهیم شد.

انتهای پیام73004

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه زنجان آیت الله علی خاتمی آگاهی مسلمانان آگاهی بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هم‌مسیر اتیسم، دوی نمادین با هدف آگاهی‌بخشی اتیسم است، گروه های مختلف جامعه مسافتی را با بزرگسالان اتیسم هم‌قدم شده و متعهد می‌شوند اتیسم را به جامعه معرفی کنند.

اولین رویداد "هم‌مسیر اتیسم" اردیبهشت ماه سال گذشته در تهران توسط انجمن اتیسم ایران شکل گرفت و امسال هم‌زمان در سه شهر و با مشارکت وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مدیرعامل انجمن اتیسم ایران گفت: آگاهی‌بخشی برای اتیسم ضروری است، خانواده‌های اتیسم در جامعه‌ای آگاه می‌توانند از انزوا خارج شده و فعالیت‌های عادی یک زندگی را انجام دهند. بزرگسالان اتیسم دغدغه‌های زیادی دارند که نه درک می‌شود و نه شنیده می‌شود. ظاهرشان عادی است اما دنیا را طور دیگری می‌بینند و لمس می‌کنند. علی‌رغم توانمندی‌هایی که دارند شغل مناسبی نداشته و اکثرا در بازه بیست تا چهل سالگی نیز در کنار خانواده هستند و به استقلال نمی‌رسند. اگر جامعه‌ای آگاه و کسب‌وکارهای دوستدار اتیسم داشته باشیم، شرایط برای حضور این عزیزان فراهم می‌شود.

"هم‌مسیر اتیسم" هر سال هم‌زمان با ماه جهانی آگاهی‌بخشی اتیسم برگزار شده و گروه‌های مختلف می‌توانند با بزرگسالان اتیسم و خانواده‌هایشان هم قدم شوند.

دیگر خبرها

  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • غفلت ایران از سریلانکا بازار نفت آن را از ایران گرفت و به عربستان سپرد / لزوم توجه ایران به خلیج فارس در جاده نوین ابریشم
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است