Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی در مراسم بدرقه تیم کشتی فرنگی نوجوانان به مسابقات قهرمانی جهان گفت: شما هر کدامتان یک سردار برای کشور هستید و در مسابقات جهانی برای بالا بردن پرچم ایران باید بجنگید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، تیم کشتی فرنگی نوجوانان در حالی امشب برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم ایتالیا می شود که اعضای این تیم پیش از سفر به رم، ظهر امروز با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دبیر با اشاره به اینکه شما در رقابت‌های جهانی هر کدام یک سردار برای ایران هستید، گفت: مدال نوجوانان شما می تواند پایه مدال المپیک تان باشد. من از باخت شما ناراحت نمی شوم اما اگر کسی بخواهد کم کاری کند، ناراحت می شوم. پرچم الان دست شما هست و شما هر کدامتان یک سردار برای کشور هستید که باید برای ایران بجنگید و بهترین نتیجه را بگیرید.

رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: نتیجه برای من در رده نوجوانان و نونهالان مهم نیست و مهم رعایت نظم و انضباط است که باید به آن اهمیت بدهید. همه شما در کنار هم یک تیم هستید و تیم بودن شما مهم است و برای بالا بردن پرچم ایران تلاش کنید.

محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان هم در این دیدار با تشکر از مدیریت فدراسیون گفت: فدراسیون در این مدت برای تیم نوجوانان کم نگذاشت و امکانات و اردوهایی که می خواستیم را در اختیار ما گذاشت. بابت این حمایت ها از شما و همه عوامل فدراسیون تشکر می کنم و امیدواریم که تیم با کسب بهترین نتیجه، جواب این حمایت ها را بدهد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس فدراسیون یک سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی