Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ترابی در خطبه های نماز این هفته شهرستان رباط کریم نقش نماز جمعه در روشنگری و آگاهی بخشی جامعه را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: اسلام، بهترین و مناسب ترین جایگاه برای بیان مسائل سیاسی را نماز جمعه می داند و در آگاهی بخشی و روشنگری جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد:نماز جمعه مظهر اتحاد و انسجام ملت و نشانه اقتدار امت اسلامی است که موجبات دشمنان و امیدواری دوستان را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترابی در ادامه گفت: نماز جمعه سنگر دفاع از اسلام و ارزشهای اسلامی سنگر پاسداری از مرزهای اعتقادی و تقویت باورهای دینی مردم برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی افزود :نماز جمعه پایگاه هفتگی تجدید پیوند ناگسستنی امت با ولایت است.

امام جمعه شهر رباط‌کریم گفت :دشمن نماز جمعه را به خاطر طبیعت وحدت آفرین بیدار گرانه و افشاگران هاش برای خود خطرناک می داند وعلت دشمنی آنها با نماز جمعه همین است.

خطیب جمعه ادامه داد:جشن سه میلیونی غدیر در تهران در قالب مهمانی ۱۰ کیلومتری تجلی عشق و دلباختگی بالای مردم به اسلام و قرآن و اهل بیت علیهم السلام بود ضد انقلاب را عصبانی و ناامید کرد.

وی نمازجمعه راموجبات یاس دشمنان وسنگر دفاع از انقلاب اسلامی دانست وگفت :پایگاه هفتگی مردم نمازهای جمعه است وبه خاطر وحدت آفرین بودن می خواهد کمرنگ جلوه دهد ومردم راازین پایگاه مقدس دور کند.

 وی در پایان با تشکر ازفرماندارشهرستان که با تفکر انقلابی به همراه ادارات و سازمانها با برپایی میز خدمت در نمازهای جمعه در رفع مشکلات مردم قدم برمی دارند خاطرنشان کرد:در شهرستان رباط کریم ظرفیت های بالقوه ای وجود دارد که به پیشرفت شهر کمک بسزایی می کند و باید از این ظرفیت ها استفاده حداکثری شود.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران شهر تهران رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران شهر تهران رباط کریم انقلاب اسلامی ایران شهر تهران رباط کریم نماز جمعه رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند

معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت با تاکید بر شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی از تخصیص ۱۷۵ شناسه ملی برای پایگاه‌های نماز جمعه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسنا، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه­‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تایید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلفند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود