Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@08:58:51 GMT

۲۶ دستگاه در مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۱۴۴۳

۲۶ دستگاه در مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارند

امام جمعه رهنان گفت: ۲۶ دستگاه اعم از حوزه و دانشگاه، صدا و سیما، آموزش و پرورش، اصناف و ارشاد و دستگاه‌های دیگر همه در مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارند اما متأسفانه کار جدی در این باره انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین محمدی در نماز جمعه امروز رهنان، اظهار کرد: دشمنان و مزدوران فاسدشان اذعان کرده‌اند با بی‌حیایی و بی‌عفتی دنبال از بین بردن فرهنگ ناموس و غیرت و از هم پاشیدن خانواده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا بحث حجاب و عفاف مطرح می‌شود بعضی می‌گویند به اختلاس و دزدی‌ها برسید اتفاقاً دزدها و اختلاس‌گرها و کسانی که به مردم رحم نمی‌کنند یک عده حرام‌زاده هستند که اگر بی‌حیایی در جامعه زیاد شود آنها هم زیاد می‌شوند، آدم حلال‌زاده با لقمه حلال به مال مردم و بیت‌المال تعرض نمی‌کند.

امام جمعه رهنان تصریح کرد: ۲۶ دستگاه اعم از حوزه و دانشگاه، صدا و سیما، آموزش و پرورش، اصناف و ارشاد و دستگاه‌های دیگر همه در مسئله حجاب و عفاف وظیفه دارند اما متأسفانه کار جدی در این باره انجام نشده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی با پلیس امنیت اخلاقی در میدان تنهاست و جور کم کاری سایر نهادها را می‌کشد اگر همه مجموعه‌ها درست کار می‌کردند کار به برخورد سلبی نمی‌رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: دشمنان بر علیه پلیس امنیت اخلاقی فضاسازی و صحنه‌سازی می‌کنند.

وی ادامه داد: بعضی دوستان نادان هم به‌خاطر شهرت و جمع کردن دنبال‌کننده در فضای مجازی یا عدم درک درست از شرایط به نیروی انتظامی هجمه می‌کنند.

امام جمعه رهنان افزود: حال اگر جایی برخورد غلطی صورت گرفته باید اصلاح شود نه اینکه به کل مجموعه حمله شود اگر پزشکی اشتباه نسخه بپیچد کل درمان را تعطیل می‌کنند؟ پلیس امنیت اخلاقی با باندهای فساد و فحشاء مقابله می‌کند و باید این کار تقویت شود.

کد خبر 590024

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امام جمعه رهنان حجاب و عفاف مسئله حجاب و عفاف شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان اجرای طرح نور و تبیین اهمیت رعایت عفاف و حجاب ، ویژگی های موسم پر فیض حج ، لزوم داشتن برنامه ای برای افزایش جمعیت ، نقش جوانان در تعالی جامعه ، هفته کار و کارگر و نقش آنان در تولید ، بیان جنایتهای اسرائیل در غزه ، تبیین عملیات تنبیهی وعده صادق و اهمیت شوراها از موضوعاتی بود که امامان جمعه امروز در خطبه های نماز جمعه استان مطرح کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • حکمت عفاف و حجاب در ادیان آسمانی
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد
  • سردار رادان: دشمن می‌خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد | تیرهایی را که به سمت ما رها می شود مبارک می دانیم
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • احمد خاتمی: به زور کسی را به بهشت نمی‌بریم، اما جلوی ناهنجاری خواهیم ایستاد/ حجاب از ضروریات دین است، بی حجابی خلاف شرع و قانون است/ در مسئله عفاف و حجاب دو قطبی نکنید