Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، این روزها باشگاه های بزرگ فوتبال ترکیه روی ستارگان تیم ملی فوتبال ایران خیمه زدند و به دنبال جذب بازیکنان کلیدی تیم ملی کشورمان هستند.

امروز عضو هئیت رئیسه باشگاه فنرباغچه مهدی طارمی ستاره ملی پوش ایرانی پورتو را بهترین گزینه برای تقویت خط حمله تیمشان معرفی کرد و توصیه کرد این بازیکن ایرانی جذب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در چند روز گذشته نام علی قلی زاده هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه شارلروا در کنار دیگر باشگاه بزرگ ترکیه یعنی بشیکتاش مطرح می شود.

در همین رابطه سایت «ایکس اسپور» ترکیه خبر داد باشگاه بشیکتاش در جذب علی قلی زاده بازیکن ایرانی شارلروا بلژیک مصصم است و مذاکرات خود را با تیم بلژیکی آغاز کرد.

سرمربی بشیکتاش روی قلی زاده حساب زیادی باز کرده و می خواهد این ستاره ملی پوش ایرانی را به ترکیه منتقل کند.

 بدین ترتیب دو ستاره ملی پوش کشورمان یعنی طارمی و قلی زاده این روزها به سوژه داغ رسانه ها و نقل و انتقالات فوتبال ترکیه تبدیل شدند.

کد خبر 692274 برچسب‌ها مهدی طارمی خبر مهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی خبر مهم قلی زاده ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!

به گزارش "ورزش سه"، ویژگی جالب تیم مهدی تارتار این است که بیشتر گل‌های این تیم را مهاجمان آن به ثمر می‌رسانند؛ از محمدرضا سلیمانی که در نیم فصل دوم عملکردی درخشان داشته تا رضا جعفری که با تغییر تیم از نساجی به ملوان جزو برترین بازیکنان لیگ برتر ایران شده است.

در بازی با استقلال خوزستان قرعه به نام رضا جعفری افتاد تا بعد از گل سه امتیازی به ذوب آهن، این بار در خوزستان خودی نشان بدهد و دروازه حریف را باز کند اما برای او افسوس بزرگ این بود که گلش سه امتیاز مهم را برای ملوان به همراه نیاورد.

این فصل رضا جعفری 8 گل به ثمر رسانده و محمدرضا سلیمانی با 7 گل در تعقیب اوست. این موقعیت تنها متعلق به تیم سپاهان است که شهریار مغانلو و رضا اسدی را در خود دارد و پس از آن گلزن‌ترین مهاجمان لیگ برتر در تیم ملوان دیده می‌شوند؛ شاید ابتدای فصل هیچکسی این پیشبینی را از وضعیت خط حمله تیم مهدی تارتار نداشت.

هنوز 5 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و این دو مهاجم برای بهبود شرایط تیمشان و همچنین شاید گرفتن پیشنهادات بهتر، انگیزه خود را برای دو رقمی کردن تعداد گل‌ها حفظ خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • غیبت ارسلان در استانبول؛ نازاریان کوچک به دنبال سهمیه