Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن برای برپایی اردوی تدارکاتی پیش فصل خود راهی تهران شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن پیش از ظهر امروز برای برپایی اردوی آماده‌سازی پیش فصل و شرکت در تست‌های پزشکی ایفمارک راهی تهران شد.

بر اساس برنامه‌ اعلام شده ذوبی‌ها قرار است که در تهران سه بازی دوستانه برگزار کنند و در خلال روزهای 3 تا 8 مرداد ماه به مصاف تیم‌های نساجی مازندران، مس رفسنجان و پرسپولیس خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم پیشین ذوب‌آهن به آلومینیوم پیوستتغییرات در هیئت مدیره ذوب‌آهنشکایت حقیقی از گل‌گهر و ذوب‌آهن از فولاد رد شدگفتنی است که ذوب‌آهن در راستای برنامه‌های آماده‌سازی خود روز گذشته به مصاف تیم‌ فوتبال فجرسپاسی شیراز رفت و این تیم را به نتیجه 2 بر صفر شکست داد.در این دیدار آرمان اکوان و سجاد آشوری گل‌های ذوب‌آهن را به ثمر رساندند و مدیران این باشگاه پیش از شروع بازی از فرشید طالبی و مهدی رجب‌زاده تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال ذوب‌آهن در پنجره نقل و انتقالات امسال آرمان اکوان، احسان پنشنبه، امیرحسین جدی، شهرام سالاری، محمدابراهیم رضازاده را جذب کرده و امیر شبانی، محمد خدابنده‌لو، خالقی‌فر، سجاد دانایی، خدادادی، رستمی، حسین شنایی و ابراهیمی نیز 8 بازیکنی هستند که در این مدت از جمع گاندوها جدا شده‌اند.

انتهای پیام/170/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا

دریافت 46 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6090990

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • سد بزرگ ذوبی‌ها مقابل ستاره خارجی تراکتور!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت