Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمی امین گفت: با تدابیر اندیشیده شاهد افزایش تولید خودرو هستیم به‌گونه‌ای که حتی یکی از خودروسازان پرونده قرعه‌کشی را حذف کرده‌ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سید رضا فاطمی امین وزیر صمت در بازدید از صنایع ساوه گفت: در ساوه مشکل اشتغال نداریم و بیشتر  مشکل مسکن داریم که می‌توانند واحدهای تولیدی زمین را از دولت بگیرند و خودشان متولی ساخت مسکن برای کارگران شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمی امین اظهار کرد: با فعالان اقتصادی جلسه‌هایی داشتیم و مشکلات را بررسی کردیم و راهکارها را بررسی کردیم.

وی ادامه داد: شاهد افزایش تولید خودرو با تدابیر اندیشیده بودیم که حتی یکی از خودروسازان پرونده قرعه‌کشی را حذف کرده‌ایم.

وزیر صمت اظهار کرد: انبار خودروهای ناقص در حال نزدیک شدن به صفر است.

مشکلات مروم حاشیه شهر ساوه حل شود/توسعه زیرساخت‌های صنایع ضروری است

حجت‌الاسلام رحیمی امام‌جمعه ساوه در نشست هم‌اندیشی وزیر صمت با فعالان اقتصادی و مسئولان این شهرستان گفت:  ساوه، ایران کوچک است شهری که دیار شهدایی مانند چمران و شجاعی و چراغی‌ها است ، شهری که با سایر نقاط فرق می‌کند و شرکت‌ها با افزایش تسهیلات برای کارگران، دنبال جذب آنها هستند.

حجت‌الاسلام سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس نیز گفت:سهم مالیاتی صنایع ساوه در تأمین بودجه کشور بالا است ولی برگشتی از بودجه نداریم و امیدواریم شهرهای صنعتی امتیاز ویژه‌ای خارج از شاخص جمعیت داشته باشند.

سبزی گفت: عدم ساخت مسکن در سالیان گذشته موجب شده مردم در حاشیه شهر ساوه از صاحبان باغات و دلالان زمین بخرند و الان با مشکل مواجه هستند باید به این ۲۲ محله حاشیه شهر خدمات داده شود، برای متقاضیان جدید هم طرح‌های ملی‌ ساخت مسکن راه علاج است.

الیاسی فرماندار شهرستان ویژه ساوه نیز با اشاره به جمعیت ۳۰۰ هزارنفری شهرستان ساوه گفت: جمعیت بالای کارگری بالغ‌بر ۵۶ هزار کارگر در این صنایع مشغول کار هستند و حمایت از فعالان اقتصادی نهادینه‌شده است ولی نیازمند توسعه زیرساخت‌ها در صنایع ساوه هستیم.

الیاسی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌هایی مانند آب و فاضلاب، گاز و برق برای صنایع، نیاز به دستور ویژه هیئت دولت دارد باوجود صنایع و مهاجرت بالایی که به شهرستان ساوه داشتیم امکانات فرهنگی، تفریحی، آموزشی و درمانی رشد کافی را نداشته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان


اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان  از آخرین وضعیت عملیات آماده‌ساز، زیرسازی و خیابان کشی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت بازدید کرد.

همچنین جلسه آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سایت تفتان در محل پروژه برگزار شد.

 در این بازدید و جلسه بر لزوم تأمین به‌موقع زیر ساخت‌ها  و تسریع در اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن در تفتان در دو فاز تأکید شد.  

شهنوازان فرماندار تفتان گفت: سهم این شهرستان از طرح نهضت ملی مسکن در دو فاز در حال اجراست. بهرام هاشم زهی مدیر راه و شهرسازی توضیحاتی ارائه کرد که از فاز اول طرح چهار هکتاری و فاز دوم ۲۰ هکتاری جهش مسکن شهرستان تفتان با توجه به آماده سازی توسط شهرداری و بازدید از جدول گذاری و خاکریزی و متولی ساخت آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌باشد با توجه به ضرورت ساخت و ساز و تحویل به موقع ساخت باید ۶۰ درصد احداث توسط بنیاد مسکن صورت گیرد

فاز اول ۴ هکتار که ۱۱۵ قطعه که ۹۲ درصد پروانه کار و وام ۳۵ میلیونی درخواست و ثبت شده است که عملیات ساخت شروع شده و فاز دوم ۲۰ هکتار و آماده سازی شروع شده و در ۲۹۴ قطعه بندی شده است

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان ضمن تاکید به تسریع در روند اجرای طرح ملی مسکن از متولیان خواست به تعهدات خود نسبت به مردم و دولت عمل نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • دستیار ویژه وزیر : ۲ میلیون و ۵۴۷ هزار مسکن در حال ساخت است
  • بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان تفتان
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است