Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران و مسئولین و ورزش دوستان شهرستان پردیس همایش نور ولایت همراه با پخش مستقیم از شبکه ۳ سیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ صبح امروز جمعه ۳۱تیرماه همایش پیاده روزی خانوادگی نور ولایت در شهرستان پردیس بمناسبت دهه ولایت با حضور و استقبال مردم ورزش دوست بخش های بومهن، جاجرود و مرکزی پردیس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه از ساعت ۶ صبح از میدان امام رضا ع در شهر پردیس آغاز شد و مسیر راهپیمایی تا بوستان باغ چنار در بومهن ادامه یافت و برنامه های ویژه ای از سوی اداره ورزش جوانان شهرستان پردیس با حضور ورزشکاران مدال آور منطقه، جوانان هیات های ورزشی شهرستان برپا گشت.

گفتنی است  این مراسم همراه با پخش زنده از شبکه ۳ برنامه صبح ونشاط بود.

 علی جوادی مدیرکل ورزش استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه پردیس، کریمی صالح معاون سیاسی فرمانداری،

شادمهر رییس اداره ورزش شهرستان پردیس، گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس،قلعه نوعی مسئول تربیت بدنی شهرستان پردیس، روسای هیات های ورزشی شهرستان و برخی دیگر از مسئولین نیز از ساعات ابتدایی صبح در کنار مردم در مسیر راهپیمایی را تا محل برگزاری جشن حضور داشتند..

اجرای نمایشی پهلوانان ورزش باستانی شهرستان، تیم جوانان  رشته های رزمی و پوریا سرلک قویترین مردان جهان که همه از ساکنین و نام آوران شهرستان پردیس هستند برای مردم بسیار دیدنی و جذاب بود.

طبق این گزارش در ادامه مراسم  از دو ورزشگاه مدال آور شهرستان  مرضیه خوش احوال و جواد نارویی در این مراسم تقدیر شد.

گفتنی است در پایان مراسم قرعه سفر مشهد مقدس، کمک هزینه عتبات عالیات، دوچرخه و هدایای نقدی انجام شد.

 

خبرنگار: نسا نژادزارع

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان پردیس همایش پیاده روی خانوادگی نور ولایت شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده مراسم تجلیل از ۱۵۱۷ نفر از قهرمانان ورزشی و دست‌اندرکاران ورزش کشور در سال ۱۴۰۲ را با حضور رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر + عکس

وی افزود: پاداش این عزیزان نیز مبلغ ۲۳۰ میلیارد تومان است که در این مراسم اهدا خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کمیته ملی المپیک متولی بازی‌های المپیک است و اعتبارات خاص خود را دارد، تصریح کرد: وزارت ورزش نه تنها به وزنه برداری بلکه در رشته‌های المپیکی مثل تکواندو، کشتی و .. رشته‌هایی که کسب سهمیه کردند، حتما کمک می‌کند.

هاشمی با اشاره به واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شده اند، عنوان کرد: این باشگاه‌ها متولی خاص خودشان را دارند. البته هر باشگاهی بخواهد تغییر نام پیدا کند باید روال آن را هم طی کند و برای این کار کمیسیونی تحت عنوان ماده 5 باشگاه‌ها را داریم.

کد خبر: 1229123 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • پیاده روی خانوادگی در شهمیرزاد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم