Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات کودکان و بزرگسالان گفت: عدم ورود مادران فقط به مسابقات کاراته طبق دستورالعمل کشوری صورت گرفته و حراست مطابق قانون عمل کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، امروز مسابقات کاراته در حالی در مشهد مقدس برگزار شد که از ورود مادران به ورزشگاه  جلوگیری شد و این امر سبب دلخوری خانواده‌ها و تجمع آن‌ها در مقابل محل برگزاری این مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی‌اکبر هاشمی جواهری، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، ضمن تایید این موضوع اظهارداشت: جلوگیری از ورود مادران به مسابقات کاراته طبق دستورالعمل کشوری صورت گرفته و حراست مطابق قانون عمل کرده است.

وی با اشاره به برگزاری همزمان مسابقات کودکان و بزرگسالان افزود: این دستورالعمل شاید در بعضی از شهرهای ایران رعایت نشود و برای وحدت رویه و برگزاری یکسان مسابقات فردا جلسه‌ای داریم و با وزارتخانه هم هماهنگ می‌کنیم.

هاشمی جواهری تصریح کرد: حضور مادران در مسابقاتی که مربوط به  کودکان (رده پایه) باشد، ایرادی ندارد ولی در برگزاری مسابقات بزرگسالان و کودکان به صورت همزمان از ورود جنس مخالف جلوگیری می‌شود.

وزارت ورزش: دستوری برای جلوگیری از حضور مادران کاراته‌کا‌های رده پایه نداده‌ایماعلام آرای کمیته انضباطی فدراسیون کاراته/ محرومیت یک ساله حسن‌نیاآغاز مرحله یازدهم اردوی تیم ملی کاراته بانوان

وی گفت: اگر طبق متن تکذیبیه صادر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان ورود مادران در مسابقات رده پایه بلامانع است، اداره ورزش و جوانان استان خراسان رضوی هم با رعایت تمام دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت ورزش و جوانان مشکلی با ورود مادران ندارد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش و جوانان ورود مادران رده پایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید