Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:09:43 GMT

تراکتور خواهان جذب دروازه‌ بان نفت آبادان

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۱۹۸۵

تراکتور در پی جذب گروسیان است.

تیم فوتبال تراکتور تبریز خواهان جذب دروازه‌بان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز برای فصل آینده نیاز به جذب یک دروازه‌بان دارد، بر همین اساس مسئولان این باشگاه از امروز (جمعه) مذاکرات رسمی خودشان را برای جذب فرزین گروسیان دروازه‌بان صنعت‌نفت با باشگاه آبادانی آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروسیان فصل آینده هم با صنعت نفت قرارداد دارد اما مدیران تراکتور در تلاش هستند تا رضایت نامه این بازیکن را از باشگاه آبادانی دریافت کنند. گروسیان سابقه حضور در تراکتور و استقلال را داشته است.

اخبار داغ 

حمید استیلی: اجباری نبودن صبحانه یا تعیین نکردن ساعت خواب برای بازیکنان نظر اسکوچیچ بود پیشنهاد یک سایت آماری به باشگاه های انگلیسی؛ لطفا مهدی طارمی را به خدمت بگیرید! کاسمیرو: اگر پاری سن ژرمن نیمار را نخواهد، رئال مادرید می خواهد باکایوکو: اسلحه پلیس یک متر با من فاصله داشت؛ پلیس، جان من را به خطر انداخت

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان اروندی در دفاع از آزادی خواهان فلسطین
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان