Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۳۱ تیرماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرکرد گفت : ما شعاری سخن نمی‌گوییم بلکه با منطق و استدلال حرف می‌زنیم و مباهله یکی از آیات حقانیت پیامبر(ص) و شیعه است، ادله و آیات در این خصوص کم نداریم و هیچ دلیلی برای متزلزل بودن در برابر دشمنان از آمریکا تا وهابیت و صهیونیسم نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز ما به لطف انقلاب اسلامی با وجود تمام موانع اما با قدرت پیش می‌رویم و راه را دنبال می‌کنیم.

وی افزود : بایدن امروز از این جمع به آن جمع و از این کشور به آن کشور می‌رود تا یار و یاور جمع کند و گدایی کند اما جز رسوایی برای خود چیزی برایش نماند؛ به منطقه آمد اما دست خالی بازگشت زیرا ما قوی هستیم و پایه‌های انقلابمان محکم است. حرف و شعار آنان پوچ و توخالی و بلند حرف زدن رسانه‌هایشان عاری از منطق و پوشالی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تأکید بر اینکه باید هر چه می‌توانیم نسبت به ارزش‌ها و دارایی‌های خود محکم باشیم، بیان کرد: سوره هل أتی در شأن خانواده علوی و فاطمی نازل شد و خانواده یکی از ازرش‌های مهم اسلامی است که نباید فرهنگ غربی بنیان خانواده ما را سست کند؛ نگذاریم القائات پوچ شیطانی خانواده‌ها را از بین ببرد.

نکونام گفت: نماز جمعه ساختار جامعه اسلامی را شکل و قوام می‌بخشد و یک جمع هفتگی بوده که آثار و برکات آن بسیار فراوان است.

بیشتر بخوانید:

علم‌الهدی : برجام ، مصداق «نرمش ذلیلانه» شد / تیم مذاکره‌ ، سازش‌پذیر نیستند چون نمازشب‎خوان هستند خطیب جمعه اردبیل : وزیر خارجه عربستان ، بایدن را مسخره کرد و گفت این چه صیغه ای است؟

۲۱۲۳۱

کد خبر 1653839

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: نماز جمعه ائمه جمعه جوزف بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد

پژمان فاضلی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، رشته‌های جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال در این دانشگاه راه‌اندازی می‌شود.

وی از پذیرش دانشجو در رشته‌های جدید کارشناسی ارشد آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی گرایش تمرینات اصلاحی، روانشناسی ورزشی، مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد و افزود: در این دانشگاه ۵۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد متذکر شد: این دانشگاه با در نظر گرفتن آمایش منطقه‌ای و برای رسیدن به دانشگاه کارآفرین و همچنین پاسخ به نیاز جوانان جویای تحصیل به‌خصوص تحصیلات تکمیلی دنبال افزایش رشته‌های جدید و کاربردی است.

فاضلیمان فاضلی یادآور شد: برای تشویق نسل جوان و جویای علم، شرایط ویژه‌ای مانند تخفیف شهریه و وام‌های تحصیلی مختلف در نظر گرفته‌ایم.

وی تبیین کرد: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ می‌توانند از مهرماه امسال در این رشته‌ها مشغول به تحصیل شوند.

به‌ گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، در این دانشگاه ۱۰ هزار دانشجو در رشته‌های تحصیلی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رایزنی تلفنی بایدن با امیر قطر؛ درباره تحولات غزه
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست