Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستگاه توزین در صنایع بسته بندی برای سنجش وزن به صورت آنلاین و دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، علیرضا دیوسالار عضو هیئت مدیره شرکت مهندسی صنعت دقیق تیکا با اشاره به این که از دستگاه توزین در باسکول‌های سنگین استفاده می شود، گفت: توزین یکی از کامل‌ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها جهت توزین الکتریکی، نمایش و کنترل وزن در کاربردهای صنعتی به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهره‌برداری شبکه‌ای

همچنین در دستگاه توزین با پارامترهایی که برای رله های خروجی تعریف شده است نحوه رله زنی بسیار انعطاف پذیراست. از ویژگی های بارز نمایشگر توزین می توان به منوهای ساده و قابل فهم برای اپراتور با سطح دسترسی متفاوت اشاره کرد.

ویژگی دیگر این دستگاه استفاده از الگوریتم فرامین رله انعطاف پذیر بر حسب کاربردهای مختلف در صنایع، سرعت رله زنی بالا جهت دقت بالا در بارگیری و تخلیه، دقت اندازه گیری در شرایط و محیط های با نویز شدید و نوسانات مکانیکی، قابلیت شبکه کردن چند دستگاه روی یک مجموعه است.

سرعت واندازه گیری دقیق دستگاه توزین آن را مناسب برای استفاده در صنایع مختلف کرده به شکلی که در صنعت بچینگ، باسکول های سنگین، سیستم های کنترل وزن در صنعت بسته بندی، کیسه پرکن، صنایع غذایی، اندازه گیری های نیرو گشتاور و صنایع شیمیایی به کار می رود.

پانزده فرصت شغلی جدید

این مدیر حوزه دانش بنیان با اشاره به این که تلاش می شود تا در وهله اول نیاز کشور به دستگاه توزین برطرف شود، گفت: کیفیت دستگاه توزین ایران ساخت بالا بوده اما با این وجود یک پنجم نمونه خارجی قیمت دارد.

همچنین طراحی و تولید دستگاه توزین ایران ساخت سبب شد تا 15 فرصت شغلی به صورت مستقیم در شرکت صنعت دقیق تیکا ایجاد شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزن ایرانی کالا دیجیتال آنلاین دانش بنیان باسکول کالای ایرانی ترازو ایران ساخت دستگاه توزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 «خجالت آور است، درحالی که ایران فناوری بومی دارد، کشورهای عربی هنوز به دنبال خرید چند تیر موشک با قیمت‌های بالا و چند میلیارد دلاری از آمریکا هستند، موشک‌هایی که در هر جنگی در چند ثانیه دود خواهند شد... ناراحتید از ساخت بمب اتم توسط ایران صحبت میکنم؟ این بمب گوارای وجودشان چون با دست خودشان به آن رسیده‌اند، شما هم خودتان سلاح بسازید ببینید در این برنامه چه خواهم گفت...» این بخشی از مواضع مجری عرب در مناظره با چند مهمان عرب است که روی خط تلفن می‌آیند و ادعاهای عجیبی مطرح می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • از ساخت بمب اتم توسط ایرانی‌ها ناراحتید؟ این بمب گوارای وجودشان
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم است
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • لعاب دار کردن قورمه سبزی ؛ اندازه دقیق سبزی قورمه برای یک کیلوگرم چقدر است؟ | ترفندهای خوشمزه تر شدن قورمه سبزی