Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سیروس نادری زرنه اظهار داشت: شهرستان دهلران در حال حاضر با ۵۱ درجه گرم‌ترین شهر کشور است و پیش‌بینی می‌شود دمای روز‌های آینده استان رو به خنکی برود.

مدیر‌کل هواشناسی استان ایلام گفت: پیش‌بینی‌های صورت گرفته این میزان دما امروز تا روز شنبه در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام (مهران و دهلران) ثابت و از روز شنبه پیش رو شدت گرما علاوه بر این دو شهرستان در سایر شهرستان‌های استان نیز کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادری زرنه در ادامه به شدت گرما و افزایش گرد و غبار و توده جدید ریزگرد‌ها به استان اشاره کرد و گفت: با توجه به وزش باد در منطقه احتمال شکل‌گیری و نفوذ توده گرد و غبار به استان وجود دارد و در صورت تشکیل و نفوذ، توده گرد و غبار به تناوب از امروز تا روز یکشنبه آینده در استان فعال خواهد بود. با توجه به بررسی نقشه‌های جوی میزان غلظت این توده زیاد نیست، اما با این وجود افت کیفی هوا و دید افقی را در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان ایلام برای امروز و روز‌های باقیمانده هفته را سطح زرد اعلام کرد و گفت: توجه به ملاحظات این سطح و اقدام و عمل پیشگیرانه به ادارات و سازمان‌های امدادرسان و احاد مردم اطلاع‌رسانی شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دهلران وضعیت آب و هوا گرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید و رگبار باران در تهران

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • چرا نمی‌توانیم همه زباله‌های‌مان را داخل آتشفشان‌ها بسوزانیم؟
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود