Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: خروج خودروها از قرعه‌کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش ایمنا، سیدرضا فاطمی امین جمعه سی‌ویکم تیرماه ۱۴۰۱ در جریان بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی کاوه شهرستان ساوه، اظهار کرد: در جریان این بازدیدها مشکلات صنایع از نزدیک بررسی و جلساتی برای حل مشکلات آنها تشکیل و برای برون رفت از موانع پیش رو تصمیم‌ گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخی مشکلاتی که توسط مدیران صنایع مطرح می‌شود از قبل پیش‌بینی و احصا شده است، افزود: برخی مسائل برای اولین بار گفته می‌شود که به ما برای اتخاذ تدابیر لازم برای برون رفت از مشکلات کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه در شهرستان‌ها بیشتر از آنکه مشکل اشتغال داشته باشیم با مشکل کمبود مسکن مواجه هستیم، تصریح کرد: بر این اساس در تعاملی که شرکت شهرک‌های صنعتی با وزارت راه و شهرسازی برقرار کرده مقرر شده است که از طریق واگذاری زمین رایگان و اعطای تسهیلات به صنعتگران زمینه تولید مسکن مورد نیاز نیروی کار شاغل در صنایع فراهم شود تا مشکل کمبود مسکن در جامعه کارگری مرتفع شود.

وزیر صمت گفت: ساوه به دلیل مزیت صنعتی و گستردگی صنایع، فرصت مناسبی برای توسعه متوازن دارد و باید بر کارهای دانش‌بنیان و کیفی‌سازی متمرکز شود.

وی با اشاره به قدمت بالا و ظرفیت‌های متعدد واحدهای صنعتی و تولیدی در شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور مستقر در ساوه، گفت: سیاست دولت، اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هزینه کمتر در این واحدهای پرظرفیت و دارای قدمت بالاست.

وزیر صمت درباره اینکه چه زمانی مسئله قرعه‌کشی خودرو در کشور به پایان خواهد رسید، گفت: خروج خودرو از قرعه‌کشی تابع عرضه و تقاضا و سازوکار بازار است و پایان قرعه‌کشی به تدریج اتفاق خواهد افتاد.

وی اظهار کرد: در شرکت خودرو سازی سایپا به جز دو خودرو تمام خودروهای تولیدی از فرآیند قرعه کشی خارج شده‌اند.

فاطمی امین با اشاره به آمار بالای تولید خودرو در کشور گفت: آمار تولید خودروهای ناقص در کشور به صفر رسیده است و هر خودرویی که وارد خط تولید می‌شود به طور کامل تولید و از خط تولید خارج می‌شود.

وی تصریح کرد: در آبان و آذرماه سال گذشته ۱۷۰ هزار خودروی ناقص در کشور تولید شده بود که امسال به ۲۰ هزار دستگاه خودرو کاهش یافت و به مرور زمان به صفر خواهد رسید و روند خودرو بسیار مطلوب است.

وزیر صمت در جریان سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان مرکزی در بدو ورود به شهرستان ساوه پس از گلباران و ادای احترام به مقام شامخ شهدای این شهرستان به زور در یک نقطه حاشیه نشین شهر ساوه از سه واحد تولیدی کاوه فلوت لاستیک پارس و زرین رؤیا بازدید کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 590059

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزیر صمت آمار تولید خودروهای ناقص تولید خودرو افزایش تولید خودرو سیدرضا فاطمی امین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین