Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@14:02:35 GMT

برتری هندبالیست‌های جوان برابر پاکستان در آسیا

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۲۴۷۳

برتری هندبالیست‌های جوان برابر پاکستان در آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی هندبال پسران جوان در جریان رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا که به میزبانی بحرین در حال برگزاری است، مقابل پاکستان به میدان رفت. شاگردان نیکولینکو با نتیجه ۳۷ بر ۱۹ مقابل این تیم به برتری رسید.

این اولین برتری تیم ملی هندبال پسران ایران در این مسابقات بود. آن‌ها در دور گروهی مقابل سه حریف خود یعنی کره، عربستان و کویت شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پایان این دیدار سید مهرشاد دانشی به عنوان برترین بازیکن این بازی انتخاب شد.

آن‌ها باید در آخرین دیدارشان از این رقابت‌ها برای تعیین جایگاه پنجم و ششم مقابل کره جنوبی دیدار کنند. تیم ایران در مرحله گروهی با نتیجه ۳۲ بر ۲۷ مقابل کره شکست خورده بود.

هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا پسران جوان از ۲۴ تیر تا ۲ مرداد به میزبانی بحرین در حال برگزاری است. در این مسابقات ۸ تیم حضور دارند و سه سهمیه جهانی توزیع خواهد شد. تیم‌های ایران، کره، عربستان، کویت، بحرین، ژاپن، هند و پاکستان در این مسابقات حضور دارند.

احسان بذرافکن، سعید علی‌اکبری، طا‌ها شکوهی‌پور، علی مقدم، محمد سنجری‌پور، رضا بیات، شایان فرشته‌نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حفیظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیر رضا شجاعی، سهیل صفری، مهدی مرادی، علیرضا رضوانی، محمدرضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا ۱۸ ملی‌پوش تیم ملی جوانان هندبال ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا تشکیل می‌دهند.

همچنین در این رقابت‌ها ابوالقاسم شعبانپور به عنوان مدیر فنی، سرگئی نیکولینکو سرمربی، حسن رنجکار مربی، محمود متین سرپرست و امید کاظمی امدادگر ورزشی هدایت تیم ملی ایران را به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: هندبال بازی ایران و پاکستان رقابت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های بین‌المللی عربستان مقابل حریفی از بلژیک پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نوشاد عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در دور نخست از مرحله مقدماتی رقابت‌های بین‌المللی اسمش در کشور عربستان، ظهر امروز به مصاف «سدریک نویتینک» نفر 89 رنکینگ جهانی از بلژیک رفت و این حریف را 3 بر صفر شکست داد.

عالمیان که در رده 68 رنکینگ جهانی قرار دارد، در دور دوم مقابل برنده جدال آندریاس لونکو از اتریش و لیلیان باردت از فرانسه میباشد قرار خواهد گرفت.

همچنین امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در این مسابقات است که فردا با «ادوارد اونسکو» 19 ساله نفر هفتادوهشتم دنیا از رومانی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا