Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از اعزام ۱۲ تیم امدادی تخصصی هلال احمر فارس به مناطق درگیر حادثه سیل در شهرستان‌های استهبان و سروستان خبر داد. - اخبار استانها -

حسین درویشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در منطقه رودبال استهبان، اظهار داشت: در پی بارش در مناطق شرقی فارس، رودخانه امامزاده سلطان شهباز رودبال بخش ایج شهرستان استهبان طغیان و خسارت هایی به بار آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: 12 تیم تخصصی امداد و نجات هلال احمر فارس، از چهار شهرستان مجاور و درگیر به همراه دو تیم تخصصی سگ‌های تجسس  به منطقه اعزام شدند.

درویشی بیان کرد: امدادرسانی در حال انجام است و  تمامی شعب هلال احمر استان به حالت آماده باش صد در صدی در آمدند.

محمد جواد مرادیان رئیس مرکز اورژانس استان فارس نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به گرفتار شدن 3 خودروی سواری در رودخانه، گفت:  بر اثر این حادثه تاکنون پنج نفر جان باختند و تعدادی مصدوم شدند.

بی آبی 8 روستای بخش "سندرک" میناب پس از سیلاب اخیر/ آبرسانی معطل اعتبارخرید لوله مانده استبیش از 600 آسیب‌دیده از سیلاب‌های بلوچستان امدادرسانی شدندروستاهای استان بوشهر در برابر سیلاب ایمن‌سازی شدسیلاب روستای ازغد خراسان رضوی جان یک نفر را گرفت

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اکنون 5 دستگاه آمبولان در منطقه حاضر است گفت: احتمال فوتی و یا مفقودی‌های دیگری نیز وجود دارد که طی گزارش‌های بعدی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام/424/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل زده سیل سیل زده سیل هلال احمر فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در تماس تلفنی با این سازمان مبنی بر ریزش سقف یک منزل مسکونی در بارندگی اخیر در محله سیدان آباده، نجاتگران به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه نجاتگر هلال احمر پس از ارزیابی و ایمن سازی صحنه، نسبت به آوار برداری و توزیع اقلام زیستی و امدادی اقدام کردند.

وی افزود: این حادثه خسارت جانی نداشت.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی