Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:50:26 GMT

هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۲۶۴۵

هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر با بیان اینکه بسیار خوشحالیم که بعد از دو سال این جشنواره را برگزار می‌کنیم، گفت: امیدواریم استمرار و انجام این دست از اقدامات منجر به تحول تهران شود.

شهردار تهران ادامه داد: میراثی از تهران را برعهده گرفتیم که خوبی‌ها و کاستی‌هایی توأمان دارد تهران به عنوان بزرگترین کلان شهر غرب آسیا به تحول و تغیراتی در نرم افزار و سخت افزارهایش احتیاج دارد و این کار منجر به پیشرفت در سخت افزارها و نرم‌افزارهای تهران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: به آنچه که امروز وجود دارد قانع نیستیم و به ضرورت تغییر باور داریم و داشتن فکری پیشرو، عنصر انسانی توانا، برنامه و عزم اراده بالا در کنار امکانات موجود باید یک ضرورت است.

شهردار تهران با اشاره به تحولات مورد نیاز تهران گفت: این تحولات هم نرم افزار شهر حس می‌شود و هم ناظر بر کالبد و محیط زندگی ماست.

زاکانی با بیان اینکه با سرانگشت تدبیر آسایش و آرامش تهران محقق می‌شود، گفت: در این صورت است که آرامش در تهران ایجاد می‌شود و البته باید توجه داشت که این آرامش جز در سایه مشارکت همگانی محقق نمی‌شود.

شهردار تهران ادامه داد: الگویی که باید ساخته شود با شرایط موجود فاصله بسیاری دارد و تحقق این الگو نیازمند مشارکت همه علی الخصوص نخبگان شهر است.

وی عنوان کرد: مشارکت باید با فرهنگ‌سازی همراه باشد و خشنود هستم که در این رویداد شرکت کردم و امید دارم به واسطه هنر و بهره‌مندی از هنرمندان بتوانیم نظام مسائل شهر را بازشناسی کنیم و زمینه مشارکت مردم را فراهم کنیم.

شهردار تهران در پایان بیان کرد: هنرمندان سعی کنند امید را در دل شهر زنده کنند و افقی را به تصویر بکشند که به کمک شهروندان و نخبگان مشکلات شهر را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 5544461 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی شهردار تهران جشنواره فیلم شهر شهرداری تهران شورای شهر تهران حج تمتع آلودگی هوا مهمونی 10 کیلومتری عید غدیر 1401 شورای شهر میراث فرهنگی بهزیستی پلیس راهور ترافیک علیرضا زاکانی سازمان حج و زیارت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج این رقابت‌ها به شرح زیر است:    گروه A - میزبان: قشم   پاس بندرلنگه ۶۳    شهر بسکتبال قشم ۶۶    گروه B - میزبان: شهرکرد   خانه بسکتبال شهرکرد ۸۹   سامان صنعت پویا اصفهان ۸۲    گروه C - میزبان: ماهشهر   جنوب نوین ماهشهر ۸۱    پترونوین ماهشهر. ۷۰    گروه D - میزبان: ایلام   خانه بسکتبال ایلام ۵۰   خانه بسکتبال همدان ۵۵   گروه E - میزبان: تهران    شوان پارسه ۶۷   نفت تهران ۶۹   گروه F - میزبان: گرگان    شهباز شاهرود ۵۱ خانه بسکتبال گرگان ۶۴   گروه G - میزبان: قم    فرخ دانه کیمیا ۶۴   کشاورز قم ۵۸   گروه H - میزبان: ابهر    خانه بسکتبال ابهر ۷۷    فراز انرژی پاد ۷۲

دیگر خبرها

  • (ویدیو) زاکانی هم به کمک گشت ارشاد آمد
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید