Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:43:04 GMT

حریق در ۸ هکتار از اراضی تالاب انزلی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۲۶۴۹

حریق در ۸ هکتار از اراضی تالاب انزلی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر انزلی، مهرزاد ناصری دقایقی‌پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در تالاب انزلی اظهار کرد: بر اساس مشاهدات عینی این آتش سوزی از ساعت ۱۵ عصر امروز بصورت لکه ای در هشت هکتار از نقاط دور از دسترس تالاب انزلی در روستای کوچک محله این شهرستان به وقوع پیوست و سپس با وزش باد شعله ورتر شده و تاکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عدم دسترسی نیروهای امدادی و آتش نشانی به محل وقوع آتش سوزی خبر داد و افزود: متأسفانه عدم راه دسترسی به محل آتش سوزی مهار آتش را برای آتش نشانان و نیروهای بومی منطقه دشوار کرده است.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بندر انزلی با تاکید بر ادامه دار بودن تلاش‌ها در خصوص مهار حریق در تالاب انزلی بیان کرد: با وجود حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه راه دسترسی زمینی به حریق وجود ندارد و همین امر کار مهار آتش را سخت کرده است.

به گفته ناصری تیم‌های کارشناسی در محل حادثه حضور داشته و علت حادثه در دست بررسی است ولی احتمال عمدی بودن حریق وجود دارد 

ناصری احتمال عمدی بودن ایجاد حریق در تالاب انزلی را دور از ذهن ندانست و افزود: علل این آتش سوزی در دست بررسی است اما احتمال عمدی بودن آن وجود دارد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: تالاب انزلی آتش سوزی در تالاب انزلی آتش تالاب انزلی تالاب انزلی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین موازی موضوع ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر از ابتدای اجرای این قانون از تعداد ۱۰۱۲ پلاک موجود در استان،۴۹۰ پلاک، مشمول رفع تداخلات اراضی تشخیص داده شده است.

سیدمحمدرضا حسینی در گفت وگو با ایسنا، افزود: رفع این تداخلات براساس عکس های هوایی دهه۴۰ که در دسترس استان قرار گرفته انجام شده است.

وی گفت: در دولت سیزدهم رفع تداخلات اراضی ۴۹۰ پلاک مشمول شهرستان های سیستان وبلوچستان در سطح حدود ۱۱ میلیون هکتار به پایان رسیده که بر این اساس ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار ملی و۲۸۷ هزار هکتار غیر ملی تشخیص داده شده است.

حسینی خاطرنشان کرد: با این اقدام ارزشمند پس از ۶۰ سال زمینه صدور اسناد کشاورزی فراهم شده است که یکی از اثرات بارز رفع تداخلات تضمین امنیت سرمایه گذاری و امنیت غذایی و در نتیجه کاهش پرونده های حقوقی در محاکم قضایی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازپس گیری ۳هکتار از اراضی ملی اشنویه
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود
  • یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی؛ گل یا پوچ
  • صحنه ای زیبا از تخم‌گذاری یک پرنده روی آب در تالاب انزلی | ویدئو
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • آشیانه سازی و تخم گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین المللی انزلی
  • از تردد غیرضرور در نزدیکی کلونی‌های پرندگان تالاب انزلی خودداری کنید
  • فیلم| آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم شفت/ ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌وبلوچستان
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان