Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی پرتغال در مصاحبه‌ای مفصل با اسکای، پیرامون مسائل مختلفی صحبت کرده است. 

برونو فرناندز ضمن استقبال از رویکرد سختگیرانه اریک تن هاخ، از باور به موفق شدن منچستریونایتد تحت فلسفه «واضح» این سرمربی گفت. 

طرفداری | به گزارش اسکای، تن هاخ با کسب پیروزی در بازی‌های دوستانه مقابل لیورپول، ملبورن ویکتوری و کریستال پالاس، شروع خوبی در تیم جدیدش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندز که در آن بازی‌ها خوش درخشید، اصول کاری این مربی ۵۲ ساله را تحسین می‌کند. 

او قوانین خودش را دارد، انتظارات زیادی از ما دارد و می‌خواهد همه یکدل باشند. همه می‌دانند که باید در یک مسیر تلاش کنند و اگر این طور نباشد،‌ از تیم کنار گذاشته خواهند شد. این چیز خوبی است چون اگر یک تیم به دنبال موفقیت است، همه باید در یک راستا تلاش کنند. او نظم را به تیم اضافه می‌کند ولی همچنین به بازیکنان آزادی عمل می‌دهد. او قوانین مشخصی دارد که باید از آن‌ها پیروی کنیم ولی همچنین می‌خواهد به نفرات بزرگسال تیم مسئولیت‌هایی اعطا کند. سرمربی سختگیر است ولی در عین حال صحبت کردن با او راحت و خوشایند است. 

 فرناندز همچنین گفت:

مهم پیروی کردن از خواسته‌های اوست چون به نظرم او انتظار مشخصی از تیم دارد و من می‌خواهم بر همان اساس پیش بروم چون به نظرم باعث موفقیت‌مان خواهد شد. اگر همه درک کنند که ما باید از قوانین پیروی کنیم و خواسته‌های سرمربی و تیم را اجرایی کنیم، همه همسو خواهیم بود و این موجب موفقیت تیم خواهد شد. به نظر من اگر ما بتوانیم تمامی خواسته‌های او را انجام بدهیم، در انتهای فصل همه خوشحال خواهند بود. 

اما تغییر سبک تیم زیر نظر تن هاخ هم مبحث مهمی است. فرناندز در پاسخ به این که آیا این تغییر را در همین مدت کم احساس کرده است، پاسخ داد:

به نظرم واضح است. او بسیار خوب خواسته‌اش را توضیح می‌دهد و هر کسی هم که خواسته‌اش را اجرایی نکند، می‌داند که جریمه خواهد شد. خلاصه به نظر من نظم یعنی همین. او آنقدر صریح است که راه فراری باقی نمی‌ماند. حتی اگر درکی از زبان انگلیسی نداشته باشید، می‌توانید متوجه سبک بازی مد نظرش شوید بنابراین معتقدم این برای ما خیلی مهم است. زیر نظر او کسی نمی‌تواند از چیزی در برود و بازیکنان بزرگسال هم باید نقش خودشان را ایفا کنند و مطمئن شوند که همه همسو هستند. 

هافبک تیم ملی پرتغال فصل گذشته فقط ۱۰ گل برای تیمش به ثمر رساند که افت محسوسی نسبت به ۲۸ گل فصل قبل‌تر محسوب می‌شد ولی امیدوار است که بتواند اعتماد باشگاه را جبران کند. 

وقتی من به اینجا آمدم، باشگاه به خاطر نتایجش مورد انتقاد قرار می‌گرفت و ما در بهترین شرایط نبودیم ولی با ورود من البته نه به خاطر من، تیم نتایج بهتری گرفت. فصل گذشته در قالب یک تیم موفق نبودیم و به همین دلیل، موفقیت انفرادی هم آسان نبود. من مثل گذشته در تلاش بودم تا تیم بهتر شود ولی واضح است که فصل دشواری برای همه ما بود و موفق بودن در سطح انفرادی هم آسان نبود چون نتایج لازم کسب نمی‌شد. به محض این که تیم خوب کار کند و نتایج خوبی بگیرد، من هم خوشحال خواهم شد و بازی من خیلی بهتر می‌شود. می‌دانم که انتظارات از من بالاست چون فصل اول من شگفت انگیز بود و فصل گذشته فقط ۱۰ گل زدم و ۱۴ پاس گل فرستادم. می‌دانم که می‌توانیم خیلی بهتر از این‌ها باشم.  

فرناندز ادامه داد:

من انسان و بازیکنی احساساتی هستم. خیلی از خودم انتقاد می‌کنم و گاهی لازم است که کمی خونسرد باشم ولی به هر حال این طور هستم. باختن را دوست ندارم ولی تلاش نمی‌کنم همه را سرزنش کنم. تلاشم بر این است که ببینم چطور می‌توانم موجب پیشرفت تیم شوم. با سرمربی صحبت می‌کنم و او از من می‌پرسد که نظرم در مورد طرح و برنامه تیم چیست و من هم به او گفتم که در اسپورتینگ لیسبون مربی‌ای داشتم که از آژاکس آمده بود (مارسل کایزر) و اصول کاری‌اش کاملا مشابه بود و من در کنار او بهترین فصلم را پشت سر گذاشتم. خلاصه برای من، همه چیز در قوانین سرمربی، و پیروی از خواسته‌هایش خلاصه می‌شود و در آن صورت بازی من هم به طور طبیعی خوب خواهد شد. نکته اصلی برای من، موفقیت تیم است. 

فرناندز همچنین در مورد تاثیر کریستیانو رونالدو بر منچستریونایتد صحبت کرد. او در پاسخ به این سوال که آیا یکی از مشکلات فصل گذشته، تلاش تیم برای تغییر سبکش جهت سازگاری با رونالدو بود، تصریح کرد:

نه به نظرم این طور نبود. وظیفه من تغذیه مهاجمان تیم است و به نظر من، ما شروع شگفت انگیزی داشتیم. کریستیانو پس از ورود به تیم، در بازی اولش دو گل زد و من هم یک گل پس از آن به ثمر رساندم. من در کنار کریستیانو گل‌های زیادی زدم. فکر می‌کنم تمامی گل‌های من در لحظات بازی کردن کنار او از راه رسیدند، بنابراین به نظرم مشکل اصلا این نبود. من در پرتغال هم کنار او بازی می‌کنم و چنین چیزی هرگز مشکلی نخواهد بود چون بازیکنان خوب، می‌توانند در هر لحظه و هر جایی با هم هماهنگ شوند.  

اخبار داغ 

حمید استیلی: اجباری نبودن صبحانه یا تعیین نکردن ساعت خواب برای بازیکنان نظر اسکوچیچ بود پیشنهاد یک سایت آماری به باشگاه های انگلیسی؛ لطفا مهدی طارمی را به خدمت بگیرید! کاسمیرو: اگر پاری سن ژرمن نیمار را نخواهد، رئال مادرید می خواهد باکایوکو: اسلحه پلیس یک متر با من فاصله داشت؛ پلیس، جان من را به خطر انداخت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل گذشته خواهد شد تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر

جورجینا رودریگز یک استوری از سورپرایز کریستیانو رونالدو منتشر و از فوق‌ستاره پرتغالی تشکر کرد.

رونالدو به مناسبت روز مادر این دسته‌گل را برای جورجینا خریده بود.

منبع: خبر آنلاین

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • اریک تن هاخ: از حرف های برونو فرناندز اشتباه برداشت کردید
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • ۶۶ هت‌تریک توسط کریستیانو رونالدو/ من به اعداد نمی‌چسبم!
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • هت تریک‌ کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر
  • گل سوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 5-0 الوحده)
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الوحده (النصر 2-0 الوحده)