Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر وحید حسینی جمعه شب در جمع خبرنگاران، گفت: در پی شدت بارندگی در شهرستان استهبان و وقوع سیل در منطقه رودبال، مراکز درمانی شیراز و مناطق شرق فارس به حالت آماده باش درآمد.

او با اشاره به آمادگی مراکز درمانی شهرستان‌های استهبان، داراب، نی ریز و شیراز گفت: ارزیابی‌های اولیه برای بررسی شدت سانحه از سوی مرکز اورژانس فارس و دیگر سازمان‌های امدادی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: همچنین درپی گزارش‌های مردمی مبنی بر غرق شدگی چند هم استانی که برای تفرج به کنار رودخانه رفته بودند، ۹ دستگاه آمبولانس از شهرستان‌های استهبان، ایج و داراب به منطقه اعزام شده است.

دکتر حسینی اظهار کرد: در حال حاضر خودروی فرماندهی و اتوبوس آمبولانس اورژانس به منطقه اعزام شده و فرآیندهای خدمت رسانی به مصدومان این حادثه به حالت فعال درآمده است.

کد خبر 5544475

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شیراز سیلاب استهبان عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا سنندج اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیروهای کمکی از استان و شهرستانهای گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله ای در منطقه حاضر می شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می شود.

وی گفت: تلاش ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

کد خبر 6092970

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است