Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز جمعه مرحله نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی کیوکوشین ناکامورا کشور، به میزبانی تهران در سالن شهید «قنبری» با حضور «علی عسگری» ریاست سبک و کادر اجرایی با حضور برترین‌های سبک و درخشش کاراته کاهای سوپرلیگ کشور با مربیگری شیهان «هادی احمدی» برگزار شد.

در مرحله نهایی که با حضور نفرات اول و دوم قهرمانی کشور و دو قهرمان سوپرلیگ کشور برگزار شد در رقابت‌های حساس و نفس‌گیر «یوسف دولتشاه» در وزن ۶۵- و «امیر حسین بیرانوند» در وزن ۸۵- موفق به کسب سهمیه نهایی برای اعزام به مسابقات جهانی که آبان سال جاری در ژاپن برگزار می‌شود، شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله نهایی «هادی احمدی» به عنوان مربی تیم ملی سبک کیوکوشین ناکامورا حضور خواهد داشت.

دراین دوره از رقابت‌ها «حبیب الله امیدی» رئیس کمیته انضباطی ناکامورا کشور و قهرمان اجسام شکنی جهانی هم حضور داشت.

کد خبر 5544478

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته خرم آباد اداره کل ورزش و جوانان لرستان عید غدیر 1401 بوشهر عید غدیر خم ویروس کرونا بیست و نهمین سفر استانی دولت خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا مشهد خراسان رضوی شیوع کرونا سنندج اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم

صفحه لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی فصل 2023/24 ( گل های لروی سانه، نیکلاس فولکروگ و وینیسیوس جونیور) را منتشر کرده است.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان