Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا کریم آقائی از افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز خبر داد و گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۷ هزار و ۳۶ پرواز به ۳۴ مسیر داخلی و خارجی توسط شرکت‌های هواپیمایی انجام شده است.

او از افزایش ۱۱ درصدی پرواز‌های ۳ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در همین بازه زمانی خبر داد و گفت: ۷۳۰ هزار و ۹۹۸ مسافر از طریق فرودگاه بین‌المللی شیراز جابه‌جا شده‌اند که این میزان نشان‌دهنده رشد ۶۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های فارس گفت: این در مدت ۷ هزار و ۹۶۱ تن بار از طریق فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز ارسال یا پذیرش شده که افزایش ۲۳۸ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال را نشان می‌دهد.

او گفت: در حال حاضر فرودگاه شیراز به ۹ مقصد بین المللی و  ۲۵ مقصد داخلی به صورت برنامه‌ای پرواز دارد که از این ۹ مقصد ۶ شرکت هوایی خارجی و ۴ شرکت هواپیمایی داخلی مشغول به فعالیت هستند.

کریم آقائی، مسیر پرواز‌های بین المللی را استانبول، دوحه، مسقط، صحار، نجف، دمشق، دبی، شارجه و کوریت نام برد و گفت: ایرلاین‌های بین المللی  ترکیش ایر، قطر ایر، سلام ایر، عمان ایر، فلای دبی و ایرعربی و ۴ ایرلاین داخلی پرواز‌های خارجی انجام میدهند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز در فهرست سومین فرودگاه پررفت‌وآمد در ایران از نظر تعداد پروازها، تعداد مسافرین و میزان بار جابه‌جاشده خبر داد و گفت: این فرودگاه زیرساخت‌های مناسب و لازم را جهت افزایش پرواز‌های داخلی و خارجی دارد.

این مقام مسئول در استان گفت: در خردادماه امسال کشور عمان با ۷۰ پرواز بالاترین پرواز‌ها را به خود اختصاص داده که  کشور‌های امارت متحده عربی با ۵۶ پرواز و ترکیه با ۴۰ پرواز در رتبه دوم و سوم پرواز‌های خارجی قرار گرفته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه شیراز افزایش پروازها فرودگاه بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز شماره ۵۶۲۰ مشهد به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

وی افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

کد خبر 6092726

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی