Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان پیشین منچستریونایتد، ادعای بزرگی را در مورد قرمزها مطرح کرده است. 

بن فاستر باور دارد منچسترسیتی و چلسی، فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ برتر را در رده‌ای بالاتر از لیورپول به پایان خواهند رساند. 

طرفداری | به گزارش Sportskeeda، دروازه‌بان پیشین تیم ملی انگلیس باور دارد لیورپول غیبت سادیو مانه را در ترکیبش حس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید به این اشاره کرد که فاستر پیش از شروع فصل قبل، به اشتباه پیش بینی کرده بود که شاگردان یورگن کلوپ فصل را در رده چهارم به پایان خواهند رساند ولی آن‌ها نه تنها پا به پای منچسترسیتی در کورس قهرمانی پیش رفتند، بلکه فاتح لیگ کاپ و جام حذفی هم شدند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم رسیدند. فاستر این بار در کانال یوتوب خودش گفته است:

تصور من این بود که آن‌ها فصل قبل‌تر تمام توان‌شان را گذاشته‌اند و انتظار داشتم فصل قبل از رمق بیافتند اما این طور نشد و آن‌ها تا آخرین بازی فصل آن بالا بودند و رقابت می‌کردند. به نظرم این قابل درک است که فصل قبل آن‌ها را در رده چهارم قرار دادم و این بار می‌گویم رده سوم. به نظر من امسال دو تیم بهتر از لیورپول خواهیم داشت. 

فاستر در پیش بینی خود، منچسترسیتی، چلسی، لیورپول و تاتنهام را در رده اول تا چهارم قرار داده است. به باور او، آرسنال و منچستریونایتد فصل را به ترتیب در رده پنجم و ششم به پایان خواهند رساند. او سپس در یک نتیجه‌گیری گفت:

به نظرم لیورپول بعدِ از دست دادن سادیو مانه در یک دوره گذار قرار گرفته است و به همین دلیل نمی‌توانم تصور کنم که آن بالا باشند و برای قهرمانی لیگ برتر رقابت کنند؛ نمی‌توانم چنین چیزی را تصور کنم. با این حال باور دارم خوب کار خواهند کرد و سوم خواهند شد. 

اخبار داغ 

حمید استیلی: اجباری نبودن صبحانه یا تعیین نکردن ساعت خواب برای بازیکنان نظر اسکوچیچ بود پیشنهاد یک سایت آماری به باشگاه های انگلیسی؛ لطفا مهدی طارمی را به خدمت بگیرید! کاسمیرو: اگر پاری سن ژرمن نیمار را نخواهد، رئال مادرید می خواهد باکایوکو: اسلحه پلیس یک متر با من فاصله داشت؛ پلیس، جان من را به خطر انداخت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فصل قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!

به گزارش "ورزش "، فودن تحت هدایت گواردیولا به یکی از بازیکنان درخشان و کلیدی منچسترسیتی تبدیل شد و روز گذشته توانست به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس از سوی انجمن نویسندگان و خبرنگاران ورزشی انتخاب شود که جایزه ارزشمندی برای او است.

بسیاری از خبرنگاران در نشست خبری روز گذشته گواردیولا که پیش از دیدار برابر ولورهمپتون برگزار شد سوالاتی را درباره این جازه اهدایی به ستاره سیتی و موفقیت و عملکرد او مطرح کردند که یکی از این سوالات با واکنش جالب سرمربی این تیم همراه شد.

خبرنگار از او پرسید که آیا فیل فودن پس از بازنشستگی بهترین بازیکن تاریخ سیتی خواهد بود و این سرمربی اسپانیایی گفت:« فودن هنوز جوان است، پس چرا تا پایان دوران حرفه‌‌ای فوتبالش صبر نکنیم و بعد ببینیم؟»

خبرنگار در واکنش به این پاسخ اظهار داشت:« چون شما تا آن زمان سرمربی منچسترسیتی نخواهید بود، پس چطور می‌توانیم چنین سوالی را از شما بپرسیم؟»

در اینجا بود که گواردیولا با طنز خاص و همیشگی‌اش مدعی شد:« خب، یادداشت کن. من شماره‌ام را به تو می‌دهم و بعدا با من تماس بگیر.»

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • بیک زاده: پیشنهاد منچسترسیتی به خسرو حیدری؟ من اگر جای او بودم می پذیرفتم! / فیلم
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد