Web Analytics Made Easy - Statcounter

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

عصر ایران؛ مهرنوش خالقی ــ جمعیت مهاجران ایرانی از سال 1990 میلادی، تا به امروز، به حدود دو میلیون نفر رسیده است. در حقیقت در 30 سال گذشته، این جمعیت ۲ برابر شده است که در این میان بخش زیادی از مهاجران را کودکان تشکیل می‌دهند. کودکانی که خانواده‌های‌‌شان، در وهله اول خواستار آسایش و آرامش بیشتری برای آینده کودکان خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مسیر مهاجرت آسیب‌هایی وجود دارد که متوجه خانواده‌ها و به خصوص کودکان است.
مهاجرت برای کودکان در سنین بالاتر طور دیگری رقم می‌خورد. بچه‌هایی که مدرسه می‌روند و در سنین ۷ تا ۱۵ سالگی هستند. آنها به دوستان، محله و شهر خود دلبستگی یافته‌اند و هر روز بیشتر می‌کوشند تا هویت خود را به اثبات برسانند. اما مهاجرت، آسیب‌های خاص خودش دارد که آنها متحمل می‌شوند. به علاوه کودک والدین او مجبورند با چارچوب‌های کشور مقصد کنار بیایند اما مسلما به همین سادگی نمی‌شود.

 

پیشنهاد می‌کنیم این گزارش‌ها را هم ببینید

۱ ببینید| چرا بعضی از ما از خطرها جان سالم به در می‌بریم؟ پاسخ در کودکی است

۲ ببینید| تصمیمی عجیب برای کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست؛ می‌تواند بحران آفرین باشد

تماشاخانه آنچه باید درباره مهاجرت همراه کودکان بدانید؛ چه زمانی بهترین سن کودک برای مهاجرت است/ آسیب‌هایی که می‌شود جلوی آن را گرفت (فیلم) چند نکته کلیدی درباره قد کشیدن و رشد کودکان و نوجوانان: علایمی که باید جدی بگیرید و به پزشک مراجعه کنید (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از به دانه برای کاهش التهاب گلوی کودک (فیلم) راهکار‌های افزایش هوش عقلی و عاطفی در کودکان (فیلم) چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • دومینوی آسیب‌ها با میکاپ دختربچه‌ها
  • دومینوی آسیب‌
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • آنچه باید درباره سندرم ناخن زرد بدانید
  • آنچه باید سندرم ناخن زرد بدانید
  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید