Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی معاون اجرایی رییس جمهوری در این جلسه اظهار کرد: برای تمهیدات سفر هیات دولت به استان مرکزی، اقدامات و برنامه ریزی ها در حد کارشناسی و مدیریتی انجام شد که ماحصل این اقدامات و تلاش ها ۲۲۴ توافق با ۳۰ دستگاه اجرایی دولتی و حاکمیتی است.

صولت مرتضوی  ۳۱ تیرماه ۱۴۰۱ در شورای اداری استان مرکزی با اشاره به اینکه توافقات شامل ۵۰ مورد در حوزه زیربنایی، ۲۰ مورد در حوزه بهداشت و درمان، ۳۹ مورد آب، خاک و کشاورزی، ۶۵ مورد فرهنگی و آموزشی می شود، گفت: در حوزه صنعت و معدن و اجتماعی و اشتغال توافقات متنوعی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تامین منابع مالی و بانکی برای اشتغال در حوزه صنایع بزرگ و کوچک، به میزان ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان انجام شده است و در امر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز ۱۳۶۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مرتضوی با بیان اینکه از عمده ترین طرح های استان، تکمیل و بهسازی ۱۸ طرح راهسازی، آزادراهی، بزرگراهی، راه اصلی و فرودگاهی است، بیان کرد: اختصاص زمین و تسهیلات بانکی برای احداث ۱۴ هزار واحد مسکن شهری و ۴ هزار مسکن روستایی، تامین مالی طرح های بیمارستانی، ۵ فضای آموزشی و رفاهی و دانشگاهی و تکمیل طرح بهداشتی، تامین اعتبار جهت تکمیل زیرساخت های شهرک های صنعتی، تکمیل فضاهای آموزشی و تحقیقاتی در استان، احداث و بهسازی مسکن، اختصاص منابع مالی برای جهیزیه به میزان ۵۰ میلیارد تومان و هزار میلیارد تومان تسهیلات برای مددجویان امداد و بهزیستی و تامین منابع مالی و تکمیل و تجهیز ۷ خانه خلاق و نوآوری و توسعه طرح های فناوری و دانش بنیان، تامین مالی برای تکمیل و تجهیز فضاهای ورزشی روستایی و شهری، تامین ۲۴۰ میلیارد تومان از محل منابع متمرکز وزارت نفت برای طرح های کوچک در راستای رسالت اجتماعی در راستای این فعالیت ها نیز از تصمیمات این سفر به شمار می رود.

مرتضوی افزود: در حوزه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، با ایجاد میز خدمت در استان فعالیت های چشمگیری انجام شده است، سامانه سامد بسیار فعال بوده و نزدیک به ۲۵ هزار تماس ثبت کرده و مراجعات و مکاتبات مردمی بسیار بالا بوده است، همچنین امروز در اراک ۲۹ میزخدمت چهره به چهره مشکلات مردم را پیگیری کردند و مردم نیز رضایت داشتند.

وی با تاکید بر اینکه در بحث عدالت هیچ حوزه انتخابیه و هیچ شهرستانی را بدون پاسخگویی به نیازها ندیده ایم، گفت: منابع مالی مناسبی برای استان و تسهیلات خوبی پیش بینی شده است و با هم افزایی و همراهی مدیران و مردم و نمایندگان امیدواریم در سفرهای آینده بخش اعظمی از مشکلات را پاسخ داده باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سفر استانی رئیسی میلیارد تومان منابع مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم امضای تفاهم نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی گفت: کاری که امروز انجام می‌شود این است که کمک کنیم سال جاری را با نام جهش تولید و به رسم آن برگزار کنیم. شرکت‌های پتروشیمی باید محاسبات لازم را داشته باشند و بدهی‌های خود را مطابق تعهدات و سر موقع پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد کشور شناخته شده است و برای جبران کمبودی که در این زمینه وجود داشت، بخش خصوصی وارد سرمایه گذاری در بخش بالادستی شد. ظرف سه سال آینده مجموع گاز‌هایی که شرق و غرب کارون است را جمع آوری می‌کنیم و از هدر رفت آنها جلوگیری خواهد شد.

معاون وزیر نفت گفت: مهمترین راهبرد صنایع پتروشیمی تکمیل زنجیره است و ما باید خود را از خفت خرید برخی مواد اولیه که تا تنی ۶ میلیون دلار هم قیمت می‌خورد خلاص کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • زنجیره تولید پتروشیمی‌ها باید تکمیل شود
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • بانک مرکزی بزرگترین مالیات دهنده در بین شرکتهای دولتی
  • صنایع پیشرفته برای صادرات تامین مالی می‌شوند
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس