Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: ظهر امروز دو حادثه سقوط از ارتفاع در ارتفاعات شمال تهران، منطقه شمشک و دربند به مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: در عملیات اول، بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران همراه با بالگرد به منطقه شمشک رفت و پس از حدود سه ساعت جستجو، نقطه حضور مصدوم را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران پس از دسترسی به مصدوم، ارزیابی و اقدامات اولیه را انجام که مشخص شد، این کوهنورد از چند نقطه دچار آسیب و شکستگی شدید شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: نجاتگران اقدامات لازم را انجام و مصدوم را جهت اقدامات بیمارستانی، توسط بالگرد به بیمارستان میلاد اعزام کردند.

این مقام مسؤول به حادثه دوم که در منطقه دربند بود، اشاره و تصریح کرد: همزمان با عملیات منطقه شمشک، یک مورد سقوط از ارتفاع کوهنوردی در منطقه آبشار دوقلو دربند به هلال احمر استان تهران اعلام شد.

فتحی اضافه کرد: دو تیم امداد و نجات از هلال احمر شهرستان شمیرانات به منطقه اعزام و‌ پس از یک ساعت جستجو موفق شدند، به نقطه حضور مصدوم دسترسی پیدا کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: ارزیابی اولیه توسط پزشک همراه تیم انجام و مشخص شد این کوهنورد از ناحیه سر دچار آسیب جدی شده است و عدم انتقال سریع وی به مرکز درمانی ممکن است خطرساز باشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی که انجام شد، تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران همراه با بالگرد مجددا به ارتفاعات شمال تهران بازگشت و پس از اقدامات لازم، مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران هلال احمر شاهین فتحی هلال احمر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، صبح دوشنبه طی مراسمی مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران ظهر امروز در این شهرستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان‌های تهران و خراسان‌جنوبی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، فرماندار درمیان و مسؤولان شهرستان و تعدادی از خیرین و حامیان جمعیت هلال احمر استان تهران میهمانان این مراسم بودند.

حامیان و خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران در بدو ورود به شهرستان درمیان، از پایگاه امداد و نجات شهرستان بازدید کردند.

میهمانان مراسم سپس برای کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه آبرسانی به روستاهای محروم شهرستان درمیان به روستای قیک سفر کردند.

گفتنی است؛ خیرین در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

کد خبر 6092073

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو