Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: ظهر امروز دو حادثه سقوط از ارتفاع در ارتفاعات شمال تهران، منطقه شمشک و دربند به مرکز مدیریت و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان تهران اعلام شد.

وی گفت: در عملیات اول، بلافاصله تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران همراه با بالگرد به منطقه شمشک رفت و پس از حدود سه ساعت جستجو، نقطه حضور مصدوم را پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتحی بیان کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر استان تهران پس از دسترسی به مصدوم، ارزیابی و اقدامات اولیه را انجام که مشخص شد، این کوهنورد از چند نقطه دچار آسیب و شکستگی شدید شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: نجاتگران اقدامات لازم را انجام و مصدوم را جهت اقدامات بیمارستانی، توسط بالگرد به بیمارستان میلاد اعزام کردند.

این مقام مسؤول به حادثه دوم که در منطقه دربند بود، اشاره و تصریح کرد: همزمان با عملیات منطقه شمشک، یک مورد سقوط از ارتفاع کوهنوردی در منطقه آبشار دوقلو دربند به هلال احمر استان تهران اعلام شد.

فتحی اضافه کرد: دو تیم امداد و نجات از هلال احمر شهرستان شمیرانات به منطقه اعزام و‌ پس از یک ساعت جستجو موفق شدند، به نقطه حضور مصدوم دسترسی پیدا کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران بیان کرد: ارزیابی اولیه توسط پزشک همراه تیم انجام و مشخص شد این کوهنورد از ناحیه سر دچار آسیب جدی شده است و عدم انتقال سریع وی به مرکز درمانی ممکن است خطرساز باشد.

وی ادامه داد: با هماهنگی که انجام شد، تیم واکنش سریع هلال احمر استان تهران همراه با بالگرد مجددا به ارتفاعات شمال تهران بازگشت و پس از اقدامات لازم، مصدوم را به مرکز درمانی منتقل کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران هلال احمر شاهین فتحی هلال احمر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت:دیروز عصر گزارشی مبنی بر برخورد ۲خودرو پراید در کیلومتر ۶۲ آزاد راه قزوین - زنجان لاین جنوبی به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه ضیاءآباد جمعیت هلال احمر شهرستان تاکستان به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: این حادثه ۳ مصدوم برجای گذاشت که پس از ارزیابی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، یک مصدوم به صورت سرپایی مداوا شد  و ۲ مصدوم توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • کودک ۲ ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد نجات یافت