Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی استان قزوین اعلام کرد: مسابقات قهرمانی کشور در رشته ایروبیک استپ و کانگو از اول مرداد ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی برنا از قزوین؛ درگی مدیر روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی استان قزوین در این باره اظهارداشت: مسابقات قهرمانی کشور در رشته های اسپورت ایروبیک، فیتنس ایروبیک و فیتنس استپ در روزهای اول و دوم مرداد ماه در قزوین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگی تصریح کرد: در این رقابتها ۱۱ تیم در بخش بانوان درهمه گروههای سنی در بخش انفرادی و گروهی به مدت دو روز با هم رقابت خواهند کرد.

وی یادآورشد: این مسابقات با همکاری انجمن ایروبیک استپ و کانگو جامپ ایران و حمایت مالی صنایع غذایی مهرام در پایتخت خوشنویسی ایران برگزار می شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات ایروبیک برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند

بمسابقات قهرمانی کشور راگبی در ۱۳ اردیبهشت ماه در شهر شیراز برگزار گردید، در این دوره از مسابقات ۵ تیم از استان‌های فارس، تهران، قم و کرمانشاه حضور داشتند.
تیم فارس الف با برتری در بازی فینال در مقابل تهران جام قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های قم، کرمانشاه و فارس ب هم به ترتیب عناوین سوم تا پنجم را به دست آوردند.
مهدی جعفری راگبی باز جوان قم به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات شناخته شد. 

همچنین با اعلام معین سرکاری سرمربی تیم ملی راگبی جوانان ایران نفرات برتر این مسابقات به اردوی تیم ملی جهت رقابت‌های آسیا که مهرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود دعوت خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • فرهنگیان سراسر کشور به سبلان صعود می کنند
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد