Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- تصاویر مربوط به خودروی متفاوت لوسید ایر باردیگر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته زیرا این واضح ترین و بهترین نمونه های ارائه شده، تاکنون محسوب می شود.

در این مطلب شاهد تصاویر مربوط به لوسید ایر گرند تورینگ 2022 هستید که در بخش پیشرانه از دو موتور الکتریکی برای دستیابی به 819 اسب بخار خروجی و گشتاور 885 پوندفوت استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودرو حدودا 3 ثانیه زمان لازم دارد تا از حالت توقف کامل به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت برسد.

برد حرکتی این تریم با رینگ های 19 اینچی آلومینیومی حدود 830 کیلومتر محاسبه شده است. قیمت تریم نیز در بازار آمریکا 155500 دلار است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، لوسید ایر جز زیباترین خودروهایی است که طی یک دهه اخیر به بازار جهانی معرفی شده اند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لوسید ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی

هرمزگان-جام جم انلاین-به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در مراسمی از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی تجلیل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان  گفت: از این شمار ۹ معلم، نمونه کشوری معرفی شدند.

محمد قویدل افزود: خلاقیت در تدریس، شیوه آموزشی نوین و نظرسنجی از خانواده‌ها و دانش آموزان از مهمترین معیار‌های انتخاب معلم نمونه بود.

استاندار هرمزگان هم در این مراسم گفت: فرزندان ما با آموزش معلمان، هویت مستقل دینی و ملی خود، فرهنگ، تاریخ و تمدن باشکوه کشورمان را می‌شناسند.

مهدی دوستی افزود: اکنون با ترکیب نقشه‌های آموزشی با صنعتی، به سمت آموزش ترکیبی از بخش‌های نرم و سخت افزاری حرکت کرده ایم و متناسب با نیاز استان رشته‌ها و هنرستان‌های جدید ایجاد شده است.

وی با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم هزار و ۵۰۰ کلاس درس جدید بهره برداری شده است گفت: در مهرماه هنرستان مجهز انرژی اتمی کار خود را شروع می‌کند که وظیفه مهم آن، تربیت نخبگان برای آینده و توسعه این صنعت در استان است و هنرستان تجارت نیز راه اندازی می‌شود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش هم در این مراسم گفت: هرمزگان جزء استان‌های موفق در زمینه مهارت آموزی برای دانش آموزان است.

 

محسن زارعی افزود: مدارس جوار صنعت نوید بخش توسعه و پیشرفت استان است.

وی گفت: با این مدارس نیرو‌های ماهر و کارآزموده تربیت و وارد بازار کار می شوند که چرخ صنعت استان را می چرخانند.

دیگر خبرها

  • اطلس زیرساخت‌های زیست‌بوم نوآوری کشور طراحی شد
  • طراحی داخلی خودرو؛ بررسی خودروهای سدان، SUV و اسپرت
  • بی وای دی شارک : این پیکاپ چینی، خارجی شد! (+تصاویر)
  • تجلیل از ۵۰ معلم نمونه هرمزگانی
  • رولزرویس کولینان ۲۰۲۵ سری ۲، لوکس‌تر و خشن‌تر از قبل / عکس
  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • مقایسه جک J۴ با کی ام سی ایگل؛ تفاوت در چیست؟
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است