Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۰ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال از مصوبات سفر رئیس جمهور در استان سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، حسین مدرس خیابانی در حاشیه مراسم افتتاح 30 زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستایی در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: نهضت ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در استان به برکت سفر رئیس جمهور شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: امروز 30 زمین چمن مصنوعی در سراسر استان افتتاح شد که با توجه به اینکه 10 زمین چمن نیز قبلاً مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود در مجموع از ابتدای سال تاکنون 40 زمین چمن احداث شده و 15 زمین چمن نیز تا مردادماه و 30 زمین چمن دیگر تا پایان سال ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در استانی هستیم که مواد مخدر آسیب فراوانی به جوانان و نوجوانان ما وارد کرده و بهترین راه مبارزه با آن ایجاد فضای نشاط برای نوجوانان و اشتغال است. استعدادهای زیادی در استان داریم که ممکن است هیچگاه شکوفا نشود مگر اینکه زیرساخت‌های لازم توسعه پیدا کرده و یک ساز و کار درست برای استعداد یابی نیز داشته باشیم.

مدرس خیابانی بیان کرد: یکی از سیاست‌های مهم ما در حوزه ورزش بانوان است، بنابراین ایجاد امکانات ورزشی برای این قشر اهمیت فراوانی دارد. 286 قهرمان در سطح ملی و 150 قهرمان در سطح بین‌المللی که مدال‌های جهانی و ملی را در حوزه ورزش کسب کردند در استان داریم.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح زمین چمن مصنوعی سیستان و بلوچستان زمین چمن مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران طی روزهای گذشته در بخش دشتیاری استان سیستان و بلوچستان ، باعث وقوع سیلاب، آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و اختلال در عبور و مرور و خساراتی را به این منطقه وارد کرده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075431 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زندگی پس از سیل در شهرستان دشتیاری - سیستان و بلوچستان + عکس
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • سیل در منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد