Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حسین مدرس خیابانی گفت: نهضت ایجاد زمین‌های چمن مصنوعی در استان به برکت سفر رییس جمهوری شکل گرفت.

وی افزود: امروز ۳۰ زمین چمن مصنوعی در سراسر استان افتتاح شد که با توجه به اینکه ۱۰ زمین چمن نیز قبلا مورد بهره برداری قرار گرفته بود در مجموع از ابتدای سال تاکنون ۴۰ زمین چمن احداث شده و ۱۵ زمین چمن نیز تا مرداد ماه سالجاری و ۳۰ زمین چمن دیگر تا پایان سال ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: در استانی هستیم که مواد مخدر آسیب فراوانی را به جوانان و نوجوانان ما وارد کرده و بهترین راه مبارزه با آن ایجاد فضای نشاط برای نوجوانان و اشتغال است.

وی تاکید کرد: استعداد‌های زیادی در استان داریم که ممکن است هیچگاه شکوفا نشود مگر اینکه زیرساخت‌های لازم توسعه پیدا کرده و یک ساز و کار درست برای استعداد یابی نیز داشته باشیم.

مدرس خیابانی اذعان کرد: یکی از سیاست‌های مهم ما در حوزه ورزش بانوان بوده است، لذا ایجاد امکانات ورزشی برای این قشر اهمیت فراوانی دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸۶ قهرمان در سطح ملی و ۱۵۰ قهرمان در سطح بین‌المللی که مدال‌های جهانی و ملی را در حوزه ورزش کسب کردند در استان داریم

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چمن مصنوعی استانداری سیستان و بلوچستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • لایروبی و رسوب برداری ۲۸۰ هزار مترمکعب از بند‌های تغذیه مصنوعی استان یزد
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی به کمک می‌کند؟
  • استاندار سیستان وبلوچستان برتوسعه شرکت‌های دانش بنیان تاکیدکرد
  • اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد