Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:32:39 GMT

مهدی مالک قله‌های موفقیت را فتح می‌کند

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۳۸۵۶

مهدی مالک قله‌های موفقیت را فتح می‌کند

هر جا اراده و تلاش چاشنی کار‌ها شوند، موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آید.

مهدی مالک یکی از جوانان با اراده و پرتلاش شهرستان طبس است که در کار، هنر و ورزش انگیزه دارد و پله‌های موفقیت را طی می‌کند.

این جوان طبسی کاشی کار است و بسیاری از کاشی کاری‌های مذهبی طبس را انجام می‌دهد؛ همچنین در زمینه هنر‌های رزمی نیز فعال است و گروه سرود عاشقان ولایت را نیز هدایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کاشی کاری تا هنرهای رزمی

یکی از شهروندان شهرستان طبس گفت: مالک پارسال و در مدت ۳ ماه کاشی کاری گلدسته‌های هیئت امام حسن مجتبی (ع) طبس را انجام داد و گروه سرود او نیز مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

یکی از شاگردان مهدی مالک در عرصه هنر‌های رزمی نیز گفت: رشته‌های مختلف رزمی از جمله دفاع شخصی، کیک بوکس و کونگ فو را آموزش می‌بینیم.

بیشتر بخوانید

خودرویی دست ساز که آوازه سازنده اش به مسکو رسیده است

مهدی مالک جوان خوش ذوق و فعال طبس گفت: سعی می‌کنم در کاشی کاری‌هایی که انجام می‌دهم بیشتر به نما‌ها و معماری اسلامی توجه کنم.

او گفت: از اوایل دوره جوانی و از سن ۲۰ سالگی به ورزش‌های رزمی روی آوردم و اوقات فراغتم را با این ورزش‌ها پر کردم و اکنون این ورزش‌ها را آموزش می‌دهم.

انجام کاشی کاری های آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) به دست مالک

قاسم زاده مدیر آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: کاشی کاری‌های قسمت‌های مختلف این آستان مبارک به دست مهدی مالک انجام می‌شود.

او افزود: در یکی از این موارد، کاشی کاری فرهنگسرای آستان و کتیبه ورودی این مجموعه به وسیله این هنرمند خلاق و پرتلاش انجام شده است.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس نیز گفت: این انسان بانشاط و پرتلاش کسی است که با تلاش خود به موفقیت رسیده و بدون آن که در کلاسی شرکت کند و یا تجربه خاصی داشته باشد موفق شده است.

گروه سرود عاشقان ولایت که به سرپرستی مهدی مالک در حال فعالیت است، سرود‌های حماسی و انقلابی ارائه می‌کند و هم اکنون یک سرود از آن‌ها در مرحله تهیه و تدوین است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای رزمی کاشی کاری کاشی کاری مهدی مالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۳۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد

محمد رستگاری  مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزدگفت: هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل‌ونقل کالا یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد است که طی سال‌های اخیر این مهم در شهرستان‌های ابرکوه، مروست، بافق و معادن متمرکز بخش ندوشن اجرا، مراحل آزمون‌وخطا را پشت سر گذاشته و پس از تست‌های اولیه به تکامل مطلوب رسیده است.

وی افزود: با توجه به حواشی متعدد حاکم بر ساختار حمل‌ونقل محمولات کاشی و سرامیک، برنامه‌ریزی‌های مختلف برای اجرای این طرح در صنایع نامبرده نیز در دستور کار مجموعه راهداری قرار گرفت که به لطف خدا پس از انجام هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، تشکل‌های صنفی و واحد‌های تولیدی، طرح ساختاری اعلام بار مجازی از ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری در رابطه با حمل محمولات کاشی و سرامیک سراسر استان پیاده‌سازی شد.

رستگاری با بیان اینکه در اولین روز اجرا بیش از هزار و ۱۰۰ بارنامه برای محمولات کاشی و سرامیک استان مبتنی بر سامانه هوشمند صادر شد، تصریح کرد: همزمان با آغاز اجرای این طرح، کلیه فعالان حوزه حمل‌ونقل و شرکت نرم‌افزاری سازنده و کنترل کننده این سامانه نیز آماده‌باش بودند تا در صورت وجود هرگونه نقص و ایجاد اختلال، به سرعت مشکل را برطرف نمایند که به لطف خداوند هیچ‌گونه مشکلی گزارش نشد.

وی اظهار داشت: شفافیت، عدالت محوری و چابک سازی در فرآیند حمل‌ونقل از جمله مزایای طرح هوشمند سازی و مجازی‌سازی است که در حوزه حمل‌ونقل استان بروز کرده و منشأ برکات بسیاری خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از پیاده‌سازی ساختار مجازی در فرایند حمل‌ونقل در صنایع کاشی و سرامیک به عنوان یک تحول بزرگ یاد کرد و گفت: مهم‌ترین دستاورد این طرح که پس از ۲ سال برنامه‌ریزی و کار کارشناسی قابلیت اجرا یافت، برقراری عدالت بین رانندگان و رضایت کامل آنان، سهولت و چابک سازی در امر حمل‌ونقل برای همه ارکان فعال در این حوزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • هوشمندسازی و مجازی‌سازی فرآیند حمل و نقل کالا در یزد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • تکیه خاتون‌آبادی، نقش جهانی کوچک در دل تخت فولاد