Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:02:54 GMT

زندگینامه شهید رقیه رضایی راهی بازار نشر شد

تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۴۱۴۴

زندگینامه شهید رقیه رضایی راهی بازار نشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «زیباتر از نسرین» زندگی‌نامه شهیده رقیه رضایی لایه به قلم سهیلا علوی زاده توسط انتشارات روایت فتح منتشر شده است.

این کتاب در هفت فصل، روند سراسر تلاش و انتخاب برای رسیدن به والاترین عشق و تکامل را در زندگی شهیدی روایت می‌کند که در اوج جوانی به آن دست یافت.

کتاب پیش رو به مخاطبانش می‌آموزد که مقلد بدون فکر نباشند و هر آنچه را که می‌شنوند مورد تحقیق و بررسی قرار دهند، رقیه رضایی لایه دختر جوانی است که هنگام شرکت در راهپیمایی برائت از مشرکین در نهم مرداد ۱۳۶۶ توسط عوامل رژیم سعودی به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده این کتاب در خصوص تحقیق و پژوهش آن می‌گوید: «مهم‌ترین ویژگی که در این شهید وجود داشت و من را ترغیب به نوشتن کرد این بود که خیلی باهوش بوده و همه چیز را خود تجزیه و تحلیل می‌کرده است. او فقط اهل شنیدن، عمل کردن یا پیروی کردن نبود. هر چه را که می‌شنید درباره آن تحقیق می‌کرد و این برای من خیلی جالب بود. همین روحیه کاوش و کنکاش وی باعث شد تا این شهید سر از خیلی جاها در آورد. از نظر من شاید اگر این امتیاز را نداشت مثل دیگر آدم‌ها می‌شد.

او می‌توانست مسائل را تجزیه و تحلیل کند و به نتیجه برسد که البته این به نتیجه رسیدن باب میل خیلی‌ها هم نبود.»

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:

«با شروع سال تحصیلی، رقیه هم مثل قبل در سمت مربی امور تربیتی و دبیر معارف کارش را شروع کرد، این بار در دبیرستان کوثر. روز اول که سرکلاس رفت به شاگردانش گفت: «هدف از درس خواندن، گرفتن نمره نیست، بلکه درک و فهم عمیق درس است.» بعد هم اضافه کرد: «دوست دارم امسال با کمک هم فعالیت‌های پرورشی را انجام بدهیم.»

کتاب «زیباتر از نسرین» در ۱۷۶ صفحه با شمارگان دو هزار و ۲۰۰ نسخه و با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

کد خبر 5544210 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات روایت فتح رژیم سعودی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب کتاب و کتابخوانی نقد کتاب دفاع مقدس عید غدیر خم محمد مهدی اسماعیلی انتشارات سوره مهر عید غدیر 1401 حوزه هنری ادبیات دفاع مقدس تازه های نشر انتشارات روایت فتح دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد